Mange...

*...i ständig motvind!

*Sket sig med S ofc. Trodde inget annat iofs redan från början. En briljant tjej är hon i vilket fall som helst. Sista hon gjorde var att lämna mig på parkering vid Liseberg med en mycket retfull ribba:) Gick åt mycke tankekraft för att hålla den i schack under liseberg men när hon börjar gnugga sig mot den var det kört!

*Mössan åter på hjässan! Succé direkt ofc när man besöker krogen. Suttit ungefär 2 minuter med min öl så kom en kantstött sak fram och ville väl ha trevligt.
TJAAAAA, DUUUUUUUU JAG HAR SPANAT IN DIG HEEEELA KVÄLLEN! (fasen var det inte något liknande i Bodyguard förresten?)
Mange: Men Lägg av!
Tjej(nåja): Men vaaadååå???
Mange:Ja vadå?
Sedan blev det en pinsamt tystnad varpå hon begav sig iväg till nån ny grabb antar jag.. SOM HON SPANAT IN HEEEEELA KVÄLLEN kanske...

*Sedan har vi ju allsvenskans sorgebarn. IFK skattefisk..nej stolpfusk... SILLSTRYP menar jag. En sådan pinsam klubb. Dom har nu skämt ut sig och allsvenskan i hela världen faktiskt, senaste angående detta är att det tagits upp i Nya Zeeland och i arabländerna. Att sedan målvakten erkänner att han sparkat ihop målet och gjort detta under flertalet av matcherna han spelat sedan han kom till gbg är ju stort. Dessutom deras skyttekung försöker få det till att det är någon busig göteborgshumor är ju bara vidrigt. Dom utnyttjar även målramens mobilitet genom att sparka isär målet vid offensiva frisparkar, detta tipset kom från ledningen. Att klubben har en förkärlek till att kasta sig vid minsta knuff eller ens det är allmänt känt vilket är vidrigt bara det. Att det fifflas med skatten behöver jag väl inte ens nämna? En åsikt som vädrades när mongot friades var att "Så länge fusket gynnar min klubb så är det ok". En åsikt som inte förvånar mig. Den fuskarmentalitet som genomgror den klubben är vidrig. JAG SPOTTAR PÅ ER ERA AS! FY FAAN VAD ÄCKLIGA NI ÄR!

*Torktumlare vs Mange. 1-0. Tvätt i hela jävla lägenheten för det>:(

Kommentarer
Postat av: S

Visste inte att det hade skitit sig :( Men då vet jag nu..

2009-10-08 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0