Zorro...

*...zaur 5 år idag \o/

Sjunger happy birthday

Zorro sjunger Happy Birthday!

*
Lite tönt nu men Husse älskar dig bubben:) Hoppas Matte gjort sitt jobb åt Husse nu och att du får en jättefin födelsedagspresent och en tokrushpromenad=)

*Dagens Casualtips: Short och T-shirt

*Jag har en kollega som jag kallar D. Han är en skön kille. En som förstår min briljans och överlägsenhet. Givetvis är han avundsjuk men icke av jantelagsmässiga skäl. Han vet att han inte har min kapacitet och därför glädjs åt min totaldominans. Det är annars ganska lätt att reta sig på mig. Jag är jävligt bra. Jag gör ibland fel men att göra rätt är annars helt naturligt. Jag har en attityd som jag förtjänat ihop. Varken mer eller mindre. Därför är det fantastiskt roligt att höra vad folk stör sig på om mig. Favoriter är "han tror han är något" och "han tror han vet allt" men den senaste är nog den skönaste. Nu visar det sig att folk tom stör sig på att jag inte fryser:D. Detta är ju fullkomligt briljant och hädan efter kommer jag att komma i shorts och t-shirt året om. Bakgrunden till att jag inte fryser är inte konstig. Som son till Elis Johansson (Gillis Gustafsson) har man smått övernaturliga krafter och en fallenhet att göra allt rätt. Jag tänker inte rätta mig i ledet och bli någon medelsnubbe utan jag fortsätter på min vinnarmentalitet. En mentalitet som gör att jag hela tiden blir bättre och bättre och stör sig folk på det så grattis Mange\o/. Ni gör bara min dag om ni ens orkar bry er om så små banala saker som att jag inte fryser.

*Röjjer lite i lägenheten. Det behövs verkligen. Men vädret är inte det bästa att städa i. Även om det blåser så är det duktigt varmt ute och för en kille som normalt ser en dammsugare som pesten så förstår ni att det går duktigt långsamt. Påbörjat att rensa upp lite i garderoben. Hittar mycke skit som jag aldrig kommer att använda igen. Slänger skiten helt enkelt.

*För några år sedan så var X, jag och Dizzy hemma hos mor och far. Dizzy träffade Keppo för första gången och Keppo blev duktigt kär. Sedan kommer Keppos bror och hälsar på och det blir en duktig kamp mellan dessa två så dom får gå ut i trädgården för att lugna ner sig. Ute är det -10 och nästintill snöstorm(!). Att det gick bra är väl att ta i kan man väl säga. Dom sätter igång och tokslåss därute så bror skall snöra på sig kängorna för att bryta men då tar the famous Elis Johansson (Gillis Gustafsson) tag i det hela och klampar ut och sliter isär hundarna och förklarar ett och annat för dom. Sedan kommer han in och då hade han gått ut i snön barfota och inte ens märkt det. Är man uppfostrad på det sättet så blir man jävligt hård helt enkelt. Mange är jävligt hård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0