Mange...

*...ger sig in i mustachkampen!:>

*Nu ser man ut som en flintskallig Ned Flanders igen:D

*Har egentligen massor att skriva om men risken att det skulle likna en vanlig blogg är överhängande...

*Har hunnit vara på en fullständigt bedrövlig tillställning mellan öis och AIK. Tempofattigt och händelselöst. AIK vann med 1-0 och det var väl ett rättvist resultat men jösses vilket skådespel av missade passsningar och urusla försök till avslut. Inte blev det bättre mot henkeborg heller. AIK stod för det offensiva utan att direkt hota alls medans Heif fick ett tidigt mål på en kontring och sedan bevakade ledningen med livsfarliga kontringar.

*Vovvarna har varit hos mig sedan förra söndagen och det har varit helt underbart. Snart kommer X och hämtar dom (dem i know) och allt som kommer finnas kvar är mängder med hundhår:(

*Vaknade av en rejäl smäll igår. Min första tanke var att G hade ramla ur soffan alt. någon försökte forcera dörren. Inget av detta var sanningen. Hatthyllan hade ramlat ner (har man pizzakartonger till väggar så får man ta det helt enkelt). Får ta och skruva fast den igen. Men jag väntar tills vovvarna har lämnat mig igen.

*S är tillbaka i Sverige igen. Hade varit FANTASTISKT i .pt. Det unnar jag henne men samtidigt har Sverige inte varit speciellt kallt under den perioden heller:). 27° i skuggan mätte min termometer. En fullkomlig explosion av pollen har dock gjort att jag enbart varit ute det nödvändigaste. Känns ändå som kulmen är nådd och nu blir det mindre och mindre björkpollen i luften. S K Ö N T!

*Hoppas på bra väder i veckan så man kan ta en glassmaraton med S igen. Därför är jag lite skeptisk med det här med mustachen:D. Vill ju inte påfresta hennes synförmåga=D


Kommentarer
Postat av: A

Glassmaraton?! Det borde passa mig ypperligt, måste testas :D

2009-05-16 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0