Kebab-Anders...

*... aka Taco-Anders skadad och slipper därmed häklet från Råsunda.

*Match mot ellos idag. En mycket svår match normalt sätt men denna gång saknar vi Ortiz som varit AIK´s såhär långt bästa spelare (Obogol då? Ortiz har varit bättre). Annars kan vi väl räkna med att Örat gör sin första tabbe för året när forne AIKaren Ishi skjuter en frispark. Nej nej vad säger jag. Nu jävlar är det pepp. HATA ellos! Dags för Mutumba och Gabbe att ha lekstuga, Bojan dominera på mitten. Trycka tillbaka detta jävla pisslag från dörrmattebyn! KOM IGEN NU GNAGET! NU JÄVLAR!

*Höll på att bege mig till fiendeland idag men som tur var så bakade S bullar(Haha skön dizz!) och jag fick åter mitt förstånd till sans. Dessutom tur när tjuvarna GAS tar sådana ockerpriser. Starkt av "Änglarna" att bojkotta tillställningen för snacka om överpriser. Dessutom se dessa pajaser i grönsvart mot träsko-Tobbe och "min mamma och pappa är syskon" Wernblom. Nu är AIK - ellos beställd och ordningen återställd!

*Tog en pizza och en (nåja) öl igår. Givetvis fick jag sällskap. Kalaspackad var han med och givetvis skulle han ge mig råd.

-Okänd: Eye len. Vill du veta hur man lätt får tag på horor?
-Mange: Len? Man betalar för dom antar jag och nej så desperat är jag inte.(Man, oki jag är inte snygg men faan det är du långt ifrån heller)
-Okänd: Lol len, vet du inte vad len betyder len?
-Mange: Jo jag vet vad det betyder men det är inte vad jag kallas vanligen.
Okänd: Mannen, jag menar inte horor. Jag menar bitches, luder, slynor, BRUDAR!
-Mange: (wow vilket vokabulär, vilket ordförråd) Tack men jag behöver inte din hjälp. Gör det något om jag äter min pizza eller?
-Okänd: Vadå är du hungrig eller? Hahaha
-Mange: SUCK (stirrar ner i min capricosa)
-Okänd: Man skiter i dom. Helt enkelt dissar dom. Man låter bruden komma fram till en helt enkelt. Gör inget.
-Mange: Gå och praktisera det då.
-Okänd: Jag har gått ut skolan sedan länge. Haha trodde du jag gick i skolan eller? Haha
Sedan går killen iväg till en annan kille och börjar om.

Vad skulle man göra om han inte fanns till och gav en sådana råd.......

Kommentarer
Postat av: Onemountain

Haha, jag bara måste besöka din lokala pizzeria! Varenda original värt namnet verkar samlas där. Glöm nu inte bort att vi har utbildning i "instrumentet" på måndag och tisdag. jag tycker du ser rätt OK ut i mustasch för övrgit, även om det är fjärran från Tom Seleck som är ohotad på tronen.



/CTU

2009-05-21 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0