Jag borde...

*...så mycket!

*Jag borde städa och tanken ligger fortfarande att det är min huvudplan för idag.

*Jag borde diska.

*Jag borde laga mat.

*Jag borde skruva tillbaka hatthyllan nu.

*Jag borde ta en promenad.

*Jag borde duscha.

*Jag borde raka mig.

*Jag borde tvätta bilen.

*Jag borde så mycket.

*Jag borde ringa S snart.

*Slut på borde. Blir nog en bio ikväll. Kanske ett maraton tom. Bergakungen får se min mustasch i sin fulla prakt!

Mustasch!


 Hetare än såhär blir det inte! Mange 2009

Kommentarer
Postat av: X

Det du verkligen borde göra är att vänta ringa S tills mustaschen är bortrakad ;) hihi!

2009-05-07 @ 07:11:54
Postat av: A

Maratonbio är grymmast!! :D

2009-05-16 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0