Jag är...

*...inte korkad. Har bara lite otur när jag tänker.

*Mitt nya motto:D

*Karlavagnen natten som var handlade om empati. Allt från hur man var mot kollegor, vänner, kända och okända. Hur du agerar som chef för att höjja arbetsmoralen med hjälp av empati. Själv anser jag att det hela handlar om fingertoppskänsla. Jag behöver inget speciellt för att veta att jag gör ett bra(vem skämtar jag med? jag vet att jag är bäst!) jobb men upptäckte just hur mycket lättare och gladare jag blev i kroppen av ett sött sms. Eller i söndags när jag var ledsen över att snart behöva lämna ifrån mig vovvarna så kom Zorro och satte sig i min famn och Dizzy gav bort sitt älskade märgben till mig. En våg av värme gick genom mig då. Vilken lärdom tar jag av detta då? Att fingertoppskänslan är A och O. Jag anser mig vara en tuff jävel när jag behöver det. Men likväl vara en solidarisk kille. En ödmjuk sak som mer än gärna ger beröm till dom som förtjänar och framförallt stötta dom (ja det skall vara dom i min blogg! De eller dem kan dra åt /(%&¤) som behöver det!

*Hade en diskution igår med en som hade riktig otur när han tänkte. Ibland blir man bara så trött när det är så självklart. Var helt omöjligt att förklara hur bisarrt han tänkte dessutom trots att jag drog klockrena paralleller. Visst man får tro vad man vill men jag har då sällan stött på en person som är så blåögd!

*Inte riktigt short-och- t-shirtväder idag men snart kommer mina härliga tips om hur du skall se ut i sommar igen;)

*Lite skrajj hur S kommer reagera på min faciala hårväxt. Men jag gör det för en god sak. Men hatar hon den så ryker den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0