Fortfarande...

*...sliten i kroppen efter den omilda behandling man fick under utbildningen. Gott som fasen!

*Casual tips=Shorts och T-shirt

*Ho da häll izz RZ?

*Hade medarbetarsamtal med R. Hans första någonsin och behövde en rutinerad räv. Skulle varit ett givande samtal för mig för ett år sedan men nu stundar ju snart ett skiftbyte (går över från natt till dag) så det hade egentligen kvittat men katten ville ha ett övningsobjekt och självklart ställer jag upp. Du var bra broder!

*Igår Mordor bjöd på sådant väder som man blev bortskämd med från tidigare år. Regn och kraftiga vinder som fullkomligt misshandlade mitt redan så vanskapta och ärrade nylle:)(där kom den sedvanliga dizzen av mig själv).

klantskalle

Zorro vs elstaket 0 -1

*AIK vs vraken. Derbydags och jag befinner mig då inom Mordors gränser. Det finns ingen rättvisa i detta. VE DIG! Nåväl efter en fullständigt katastrofal match mot Gefle (hör och häpna, Örat var bäst på plan) så är det åter dags att spela ett derby. Vårens sista match och allt annat än förnedring av dessa looosers vore en skam. Alla vet att vraken är en skitförening som hör hemma nere i bottenträsket. Sillstrypare brukar fråga vilken motsvarighet i Göteborg kan jämföras med vraken. Brukar svara sillstryp, gas, öis och röva men sanningen är väl att det är gas som är den som ligger närmast vrak. Skitsamma nu. Derby kan allt hända och nervös är jag. Men nu krossar vi vraken. KOM IGEN NU GNAGET! NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: Ho da häll izz RZ?

För att vidga förståelsen!

Du och X var bjudna till mitt och é's bröllop för snart två år sedan, X var där och du jobbade. Jag jobbade då som slusk på företaget med det tre prickarna.



Om vi har träffats? Ja, det har vi. Du bjöd på smuggelwhiskey.



Klarnar det?



Skit sak samma ;) Jag följer bloggen med stort nöje då jag har som tidigare nämnt jobbat som slusk och shyfflat runt på samhällets oönskade varelser.



Det var en liten presentation från mig till dig!



Jag följer inte många bloggar, men din har jag koll på! Så kör på i samma stil!!!!!!!!



//Kalle

2009-05-29 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0