Engångs...

*...rakhyvel vs Mange´s skalle 1 - 0

*Ser ut som jag gått en rejäl holmgång med vilken brunbjörn som helst och utgången blev enorma jack i skallen. Nu har lärt mig den läxan och gör inte om det. Engångshyvel är skit när man skall raka skallen helt enkelt. Får sluta vara lat och helt enkelt köpa nya blad till hyveln!

*Citat "Det hade fasen blivit bättre om du rakat dig med en motorsåg eller en slö yxa" © E

*Tog en lunch på lokala haket i fredags. Servitören var mycket ärlig i sin bedömning när hon kort och gott sa. "Raka bort den där, du ser för jävlig ut."

*Älskar ärligheten. Mer sånt.

*Även om jag har min mustasch för en god sak denna gång så känns det som en jävligt dålig idé. Förra gången sket jag ju i hur jag såg ut, det var mer en dum grejj. Nu vet jag inte ens om jag törs träffa S när jag har en pälsbeklädd överläpp. Mustaschen i sig fyller ju ingen funktion. Dom (ja DOM) har ju redan fått cash av mig och det är inte så att jag drar in några större summor på min döda mink. MEN jag ser för jävla hård ut i mina solbrillor när muschen sitter där den sitter!

*Svenska domare är under all kritik. Allsvenskan kanske inte håller någon högre klass men med domarna är det ingen fråga om kanske. Dom är helt värdelösa.

*Chelsea - Barca = skrattmatch. Jösses vilken pajas till domare. Tycker inget vidare om Chelsea direkt men jag har full förståelse för deras reaktioner. Att fans sedan mordhotar domaren är väl kanske inte direkt smidigt men för helvete. Vad höll han på med. Han rånade Chelsea och deras fans på stora summor pengar genom att vara så in i helvete usel. Hoppas den sopan aldrig får döma en sådan match igen. Skrattade när man såg honom ta det ena horribla felbeslutet efter det andra. Kändes som han spelat på mindre än 1.5 mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0