Beslut...

*...beslut och åter beslut.

*Snöade i torsdags när jag tog en löprunda. Gick bra mycket tyngre denna gång. Kroppen hade lärt sig av misstaget förra gången och istället för att ge energi så talade den om för mig att detta var ofog det jag höll på med och dessutom oacceptabelt. Jag slet på ändå och tillslut hittade jag en ganska lugn rytm som kroppen kände var helt försvarbar.

*Mål med detta då? Göteborgsvarvet nästa år. (Oj vilket mål säger ni ironiskt men jag skall ligga under 1.5 timmar när jag kommit i mål) Bli piggare. (Jösses vad mycket gladare man är när man har fått i sig frisk luft och samtidigt tvingat lungorna till att syresätta övriga annars helt vilande muskler). Få bättre sovtider. Vid arbetsdag gå upp senast 13:00. Få en bättre hållning. (går ibland som Quasimodo och det är oacceptabelt)

*AIK underpresterade det grövsta igår mot VIK. 1 poäng mot ett skitlag som VIK är inte tillfredsställande! Fint, nu har de gjort sin skitmatch. Dags för SSK på söndag. Ingen underskattning nu. HATA HATA HATA!

*Liverpool FC förnedrar skitlaget #1 Man U på old trafford. Scums har inte mycket att säga till om. 6 poäng av 6 möjliga mot scums denna säsong och båda dessa matcherna har scums gjort första målet. Därför undrar man ju stilla hur fasen det är möjligt att förlora mot möndalsbro och Tottenham. Tappa poäng mot skitlag som Stoke, Fulham och Arsenal. Fullkomligt ologiskt.

*Dossena visar att han faktiskt är en fotbollsspelare, jag har tvivlat på det under en längre tid efter hans mer eller mindre pinsamma insatser.

*Lucas är ingen fotbollsspelare däremot. Det råder det inga tvivel om!

*Lutar att jag faktiskt tar erbjudandet! När motivationen tryter så är det dags att göra något åt det. Dessutom behövs jag där. En ny barsk stämma som röjjer upp bland packet! >: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0