14 år...

*...sedan Mange doppade för första gången! Det firas med svart armband och en tyst minut.








*Sådär minuten är över. Jag vet att ni saknat mina sköna dagliga blogginlägg men något har liksom hållit mig tillbaka. Jag har öppnat och börjat för att sedan fastna. Ingen motivation alls. Rena lågvattenmärken som inte kunnat publicerats då dessa inte hade gjort min briljians till rätta. Men något har hänt. Vet inte vad jag skall skriva om men jisses nu flyger orden ur mig ivf.

*Sammanfattning Februari: Ni har alla haft dom. Ni vet, ni vaknar upp och förstår genast att jupp, där var den dagen förstörd. Halsen har blivit djupt penetrerad av en huggkubbe, andedräkten får dina grannar att banka i väggarna och vråla att det inte är ok att rasta hunden inomhus. Du kliver upp och påväg mot muggen så bankar du tån i tröskeln (att man aldrig lär sig). Tittar dig i spegeln och ångrar dig omedelbart att att du gjorde något så dumt. Givetvis så har den torra luften (den som du normalt tackar eftersom det känns varmare ute då) har fullkomligt vanställt din näsa med groteska sår. Annalkande (puh googlade ordet, höll på att bli analkande) munsår. Känns som den värsta bakfyllan som någonsin har skapats men du vet med dig att du inte rört en pilsner på bra länge. Japp grabbs and girls. Det är måndagar vi snackar om. Nu behöver det inte just infalla på en måndag utan dessa dagar är så fiffiga att dom kommer när du minst anar det. Ungefär halva februari kändes så. Från 6:e till kulmen 14:e för att sedan sakta avta. Resten av månaden sög rätt hårt ändå:) Snoken har nästan läkt och munsåret är påväg att pensionera sig för denna gång!


*Gratulerar C som lyckades hitta 188bet som förövrigt visade sig vara stört omöjligt att betta på. Briljant sida helt enkelt och C sparade på så sätt några hundringar:D. Sköna samtal gick mellan C och the Mange!:D

Kommentarer
Postat av: x

Äntligen lite mangeblogg igen! :)

2009-03-10 @ 07:54:11
Postat av: D

Kan bara instämma, skönt att du är tillbaka. Och dessutom i vanlig hög form.

2009-03-10 @ 22:10:08
Postat av: Malle

lovely ;)

2009-03-11 @ 09:54:22
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0