Jag är glad att det är över...

*... så lämna mig ifred. Du är det sista jag behöver och jag orkar inte mer!

*Nu är det slut med otrohetsaffären för Mange!

*Sedan jag flyttade till Göteborg har jag haft en gnagande tanke, en orolig känsla av att bli påkommen. Jag skaffade mig snabbt ett KK som jag kunde utnyttja för egen vinning men tanken har alltid funnits där. Den där tanken om det som verkligen var bra. Det som gjorde dagen till en välsignelse. Jag talar givetvis om Kavli Kaviar. Jag har under en längre tid fått utstått med min knullkompis ständiga försök till att få igång ett seriöst förhållande. Jag har stått ut med kaviar med banan?!?!?!?!?!?! kaviar med ost?!?!??!?!?!?!?! och andra usla försök till en försoning med vårat förhållande men mina tankar har alltid riktats till Kavli och varje gång jag besökt guds stad Skänninge har en tub kaviar trycks ned i min sköna mage. Men nu har äntligen coop i gamlecity fixat så jag kan få min högkvallitativa kaviar. Inget för er fattiga för den kostar 2 spänn mer än Kalles(som är en billig kopia)

*Kavli kaviar (5 M) Kalles (2 M) resten behagar jag inte ens att betygsätta men dessa är glenn alltihop!

*Samma tanke finns när jag käkar pizza. Olympia(5M) ligger alltid som ett töcken och vilar över min skam att äta andra pizzor än just de bästa!

*Dulee Johnson till Gnaget. Jag är tveksam till detta. Mycket tveksam. Visserligen visade det sig att han var oskyldig som en brud till den så kallade fyllekörningen (jag är inte helt övertygad faktiskt) och det faktum att han är en fullkomligt briljant spelare men hans personlighet är något av det sämsta som världen har skådat. duleejohnson.com känns mer som en usel kopia av chucknorrisfacts.com med innehåll som vida överstiger mina alternativa sanningar(jag hoppas ingen som läser min sida tar allting på 100% allvar, vissa saker jag skriver innehåller en viss mån av överdrifter;))  som jag publicerar och dessutom slinker rena lögner med. Min favorit är när AIK söker revanch för andraplatsen 06 och möter i Royal Leauge ett heltaggat ellos. Inställningen var bedrövlig och AIK blev totalt utspelade i 89 minuter av matchen. AIK förlorar med 4-0 och spelarna ser mest ut som dom spelat ölbrännboll och äntligen får börja dricka på allvar nu. Då enligt sidan så hade Taco gått fram till den ovan nämnda och utnämt honom till kungen på mittfältet, man of the match. Jo det skulle jag vilja höra från gnällröven Tacos. Man skämdes över tillställningen och man skämdes över inställningen men man skrattade uppgivet till smörjan som skrev på hans sida.
Skit i hans sida nu. Nu hoppas jag att AIK har satt silencio stampa (tystnad mot pressen, populärt i Italien) på Dulle så man slipper få läsa mer skit från hyenan och bloggaren Luhrendrejeri.
Bevisa att jag har fel i mina farhågor Dulle för du är en briljant spelare som vilket allsvenskt lag som helst skulle med glädje trycka in i mittfältet.

*Expressen stod för den mest intressanta artikeln angående Dulles ankomst till AIK. Jo dom ringde upp Stefan Ishizaki som spelar yttermittfältare i hör och häpna ELFSBORG och frågar hur han ser på det. Judas svarar givetvis diplomatiskt att det är givetvis bra för AIK men att han koncentrerar sig på SITT lag istället för vad andra klubbar gör. No shit. En jävla icke-artikel kallar jag det.

*3 dagar kvar tills Mange konverterar till dagmänniska. Skall bli skönt att kunna vara som folk igen.

Kommentarer
Postat av: Britney

Otrohetsaffär stavas det din klant.

2009-06-20 @ 14:25:59
Postat av: Onemountain

Fasen Mange, jag tycker mig kunna se gott gry i dig. Du har många av de kvaliteter som är viktiga inom Protect and Serve på dagskiftet. Jag såg i dina glänsande ögon att du var djupt imponerad av vår administrativa ådra, vår förmåga att uppskatta det vackra - utan att ge efter för lustarna, som rört sig i vår omedelbara närhet under dagen och vårt utpräglade servicetänk. Detta i kombination med min resliga gestalt, sheriffiga sätt och 26" stål i bältet såg ut att ge dig stora skälvan. Men var inte orolig, du kommer en dag att bli som de stora - Lugn, trygg, ståtlig, livsfarlig och en värdig galjonsfigur för Firman. Du behöver bara slipa lite på din ganska begränsade förmåga att hålla flera bollar i luften samtidigt. Välkommen ombord och tack för en trevlig dag.



/D

2009-06-24 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0