Haha...

*...vilken liveshow!

*Kollade just på Terminator Salvation. En bra rulle, dock saknades Arnolds medverkan.

*Seg som få idag. Efter en maratonomgång i måndags så är man fortfarande inte helt utvilad men det som inte dödar dig gör dig starkare?

*Dags att byta stil nu helt enkelt. Att ständigt håna mitt eget nylle har liksom tappat sin humor. Alla vet att jag är skitsnygg egentligen och enbart skriver skit om mig själv för att inte mitt självförtroende skall nå nya och icke återställningsbara nivåer. Får se vad nästa röda tråd blir.

*Funderar på det här med S. Jag gillar henne, eller jag gillar det lilla jag vet om henne och det lilla jag träffat henne. Men (det finns alltid ett men) hennes ointresse för att träffas eller ens prata i telefon(oki det låter som jag är en riktig loozer men riktigt så är det inte) gör att jag går i funderingar på att släppa fångsten(som jag aldrig hade iofs) och driva skutan vidare. Eller funderingar är ett starkt ord. Vi kör vidare på själv-är-bäste-dräng helt enkelt. Sedan får vi se vad som händer. Lägger inte ner någon mer tid på det ivf. Blir det något så blir det, annars är hon en bra tjej i vilket fall!

*Robin Söderling dominerar Franska öppna. Inte direkt en vanlig syn att någon utklassar Nadal och Davychenko och att det är en svensk som gör det tillhör verkligen inte vanligheterna. Inte för att mitt intresse är direkt skyhögt för tennis men när en svensk går bra så finns alltid ett visst intresse som snabbt ebbar ut när hans peak suddas ut mot någon sopa rankad 374. Men just nu ser det bra ut. Så därför, KÄMPA ROBIN! Ta hem grodlårspokalen till Sverige och kanske kommer en ny Borg, Wilander, Edberg, Pärnfors och Jerryd-era. En sak är säker ivf. Det lär köas utanför tennishallarna med småungar vars föräldrar hoppas just att deras unge blir den nye Söderling.

*Hmm, funderar på en biorulle idag igen. Skulle kört ett maraton igår men orkade inte vänta(påbörjade bloggen igår men strul med upload omöjliggjorde en publicering). Funderar på My Blood Valentine 3D. Risken är dock stor att jag kommer irritera mig på snorungar som sitter och pratar i telefon, skrattar överdrivet eller gapskriker.

Kommentarer
Postat av: X

har du jobbat extra o har massa biobiljetter över eller vad är detta? ;)

2009-06-04 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0