Britney...

*...hade lite kvalitétstid med mig...

*Man såg i hans ögon att det lyste i dom. Att få jobba med Mange är kvalité.

*Berättade lite för han om titanerna på BT Handtrucks. Han lyssnade med stor iver när vi plötsligt blir avbrutna av Lundby´s finest. Klockan är ungefär 03:00 och i luckan uppenbarar sig en snubbe med en bumerang nedstucken i tröjjan och vill sälja faktum. Ingen av oss är intresserade eller har ens småpengar att bju ut så han lunkar vidare men avslutar med ett cirkusnummer. En studsboll som han försöker jonglera med. Tummen upp och sommarmodet börjar sätta sig. Först inverterad pissetoffla sedan en bumerang nedstucken i nacken. Kvalite!

*Kvallitetstid #2. Mange placerad för att försvara ett tält. 5 stycken grabbar i yngre tonåren kommer fram och har en del intressanta frågor.
Ungdom: Har du slagit någon med batong?
Mange: Nej
Ungdom: Vad skulle du göra om vi flög på dig
Mange: Skvallra för era mammor!
Ungdom: Har du elpistol?
Mange: Nej
Ungdom: Har du batong?
Mange: Kanske
Ungdom: Vad skulle du göra om vi knockade dig?
Mange: Jag skulle få skäll av min chef.
Ungdom: Va? Varför då?
Mange: Jag får inte sova på arbetstid!
Ungdom: Haha. Vad skulle du göra om vi gick in i tältet.
Mange: Ingenting, det är mörkt därinne så ni vågar förmodligen inte vara där inne mer än ett par sekunder>: )

*Satt ihop en ny dator precis. Den funkar \o/. Dock saknas drivrutiner som jag i detta håller på att ladda ner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du skulle bli Rossad skulle du inte gå hem.

2009-06-13 @ 04:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0