M M M...

*... Mange kom, Mange såg och Mange segrade!

* Äntligen gått över till normala arbetstider. Nu är det slut på nattarbetet förutom det gästspel jag gjorde måndag och tisdag.

*Hade spökjakten igår igen. Några varnande ord från Ö om att akta mig för den lille flintskallige och arga spöket som inte vill lämna byggnaden. Vad Ö glömmer är att jag är lång, flintskallig och jävligt hård. Givetvis vågade inte spöket visa sig. Misstänker att det är Ö´s mörkrädda alterego som är spöket och det finns bara i hans huvud.

*Det är varmt ute! Omöjligt att fly undan med. Delsjön funderar jag på. Annars skall det tydligen finnas ett schysst ställe i Åsa(byn nu alltså).

*Hur har det gått för Mange under första veckan som dagarbetare? Jo jag håller väl lika hög klass som min nära vän Kim Jong Il. Hans första golfrunda innehöll inte mindre än 11 stycken hole in one. Har man talang för det så har man.

*Dravel det D häver ut sig. Han är ingen rolig människa och därför håller hans skämt en jävligt låg nivå men för att stärka hans klena självförtroende så låter jag en av hans försök till att klämma på en kioskvältare få vara med.

*Hur går det med S? Ingen aning faktiskt. Hon är en tjej med många bollar i luften helt enkelt. Tiden finns inte så hon får ha det så bra. Söt och rolig är hon men vad hjälper det när hennes tid inte räcker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0