If u miss...

...the train I am on, u will know that I am gone...

*The Hooters kan göra musik. Om det skulle visa sig att The Hooters inte stått för texten så skiter jag i det. Det är deras låt så fuck off.

*Jag sprang på en snubbe för några veckor sedan. Han var full. Jag ville ha min pizza. Han signa min nota och avslutade med att dra pennan över mitt nylle. Mange blev duktigt upprörd och funderade länge på om grabben skulle få ont i ansiktet men valde tillslut att hoppa över det.
Grabben sökte upp mig igår när jag hämtade min veckopizza. Han var ångerfull men förstod inte varför jag blev upprörd och om något besvärade mig kunde jag snacka med hans polare.
Förklarade att är man efterbliven nog att inte förstå att man inte målar en helt främmande snubbe i nyllet så behöver man inte snacka med Mange. Med detta bad jag honom dra åt helvete. Nog var inte där. Han ville utan distans diskutera vidare om vems felet var och det kunde jag väl alla gånger tänka mig.
Han menade på att i tvivelaktiga fall så kunde detta försvaras med alkoholmissbruk men detta var inte alls ett sådant fall. Han menade snarare på att fallet var sådant att jag hade överreagerat och dessutom påverkat grabben till att dra pennan rakt över mitt nylle.
Detta gjorde att jag starkt ifrågasatte hans intelligens, hans sociala umgänge och hans förmåga att ens andas. Givetvis gav inte det en förväntad effekt utan han avslutade med en kaskadspya och valde därefter att ta en taxi hem.........


*Briljant snubbe. WHY ME GOD?!?! WHY DO U HATE ME???

*http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5581269.ab <---- GAAAAH vad jag irriterar mig på ickenyheter!

Kommentarer
Postat av: H

Äntligen en blogg! Jag har våndats så i två veckor men nu kan jag äntligen andas ut när jag vet att allas vår hjälte är tillbaka! :D

2009-07-30 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0