Välkomnar...

*...fröken S till min blogg.

*Jag var på Rockbaren förrförra helgen. Något sne efter att dörrslusken snott mitt vipkort (kortet är kolsvart vilket omöjliggör en synlig signering av det men idiotfaan höll upp den mot ljuset och inga tryckmärken syntes. Dörrsluskar och parkeringsvakter är av samma skit!). Halvskapligt med folk, sedvanliga spyan mitt på golvet på ovanvåningen, skithuset såg för jävligt ut, en typisk kväll på RB helt enkelt.

*Ner i källaren och hittar några lads att snacka med. Tar notis om en vad jag kommer ihåg som liten blondin som passerar. Söt var hon och helt ointresserad av mina blickar ofc. Inte speciellt förvånad ser jag henne i skön hastighet försvinna vidare i folkhavet. Koncentrerar mig på min bärs och ladsen då hon åter går förbi lika fullt med blicken rakt fram och jag hann tänka ironiskt att jupp, hon vill ha mig ofc och väntade mig henne återigen springa vidare i sin jakt på polare, sprit, vakt eller pojk-flickvän men denna gången gjorde hon ett avtryck genom att klämma min otroligt värdefulla och sexiga rumpa;). Misstag sker lätt och det tog jag det för. Förstod att detta hade gjort hennes kväll. Råkade klämma fel rumpa men ack så skön tänkte hon alla gånger! En sån skön rumpa måste ju vara en dröm för vilken brud som helst liksom.

*Nu råder delade meningar om vad som hände men eftersom jag alltid har rätt så kör vi min version. Söt tjej igen går förbi och även denna gång(vilket hon hävdar är helt fel) så greppar hon åter tag i min rumpa och givetvis måste Mange agera. Man har ju sin heder att tänka på och hon kan inte klämma min rumpa ostraffat, så jag fångar in henne i min famn. Inga skrik eller ens slag utan bara ett sött busigt leende och en total förnekelse men med tortyrliknande medel så får jag henne att erkänna sina brott:)

*Söt mask tyckte hon att jag såg ut som vilket tyder på grava synfel alternativt jävligt schyssta drinkar men jag klagar inte. Däremot klagade jag när hon allt för snabbt bestämde sig för att nu skulle hon åka hem och lämnade mig ensam. Bitter stannade jag kvar och dränkte mina sorger. Gick tillbaka dit ladsen tidigare suttit och där satt nu istället två grabbar som gillade varandra:D. Tjötade lite med dom och minnesbilder säger att jag även körde lite moonwalk varpå ena grabben säger: Du har en snygg kropp! Jag vet det men hur vet du det?(wow slow down dude!) Känner mig nödgad därefter att lämna stället än mer bitter då jag inte fått hennes telefonnummer(vilket jag faktiskt hade fått men neandertalarmode rådde och hjärnkapaciteten var begränsad till lillhjärnan aka reptilhjärnan).

*S messade mig dagen efter. Mycket nöjd över det blev jag:)

*Skall fika med henne på fredag. Se om hennes ögon är återställda då kanske;)

*Liverpool FC underpresterade något av det grövsta i kvällens match. Superstjärnan Fernando Torres kändes inte igen direkt, Reina slängde in en boll och försvaret höll ibland en pinsam nivå. Givetvis hade Liverpool inget att förlora eftersom matchen på Anfield slutade i ren bedrövelse men när 0-2 dunkas in så vädrades morgonluften men så gör Reina en sådan där tabbe som man inte får göra helt enkelt. 1-2 och Chelsea är ett helt nytt lag. Chelsea får en orgie av frisparkar med sig och hatet mot domaren är enormt! 3-2 Chelsea och matchen känns körd när Lucas(!) lyckas med att göra mål och sedan en för dagen fenomenal Kuyt nickar in 4-3 men nästan omgående slarvas det i försvaret och mysmongot Lampard sätter dit 4-4. Ångest, ilska känslan att slås mellan hopp och förtvivlan är total. Nu är det PL som gäller för Liverpool FC och Gnaget skall springa hem Allsvenskan så är året räddat!

*Blev mer än ett välkomnande detta. Blev visst en bok:)

*Viktigt! Hon är gnagare med. Hon vet bara inte om det än. Hon tror sig hålla på gas....Grönsvart blir lätt svartgul!;)

*Taget från MSNchat med X

OMG (Olof Magnus Gustafsson) säger:

Shit jag är faktiskt nervös för det :)

Jag vet ju att jag kommer sabba det iofs så jag behöver ju inte vara nervös :)

X säger:

äsch, tänk inte så

OMG (Olof Magnus Gustafsson) säger:

Joh men det känns som när jag träffade dig

X säger:

vet inte om jag sett dig nervös någonsin ;)

hihi det är väl härligt! :D

OMG (Olof Magnus Gustafsson) säger:

Näe mitt vanliga läge är att bete mig som en parkinsonsjuk mongolid :D

X säger:

HAHAHAHA

äh! Det kommer gå toppen

OMG (Olof Magnus Gustafsson) säger:

Ja det kommer det säkert göra:D. Vi kommer bli bra brevkompisar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0