Fredag...

*...idag och allt som följer med den.

*Skall på glassdejt idag såvida inte S fått ordning på ögonen.

*Därför tackar vi gud extra mycket för att han med dagen till ära applicerat en finne i snoken på mig vilket ger en härlig röd färg på den vänstra näsflanken. Ser ut som en halv clown!> :(

*Är normalt inte grabben som är speciellt nervös men nu är jag det.

*Brännarn skall bli farsa igen. Han ynglar av sig som en tok:D

*Oacceptabelt att förlora mot ett sopgäng som Malmö FF. Jag hoppas att detta enbart var en miss i arbetet och att vi är tillbaka i den vinnande trenden nu till helgen.

*Torsdag är det öis - AIK. Bortaresebojkotten gäller inte öis så man får hoppas på att många gnagarbröder och systrar kommer till gbg \o/

*Hade det mesta klart vad jag skulle ha skrivit idag redan inatt men allt är som bortblåst. Neandertalarhjärnan går i full fart. Haha detta kommer ju gå strålande xD

*Hon måste vara helblind:D

Kommentarer
Postat av: X

Lycka till på dejten! :)

2009-04-17 @ 13:59:56
Postat av: Bernehagen

HAHAHAHAHA!!!!



Brännarn :D Va söt du e mange ;)

2009-04-25 @ 05:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0