Äcklig, snuskig...

*...lösaktig och sälja sig för pengar. Jupp jag tog ett extra pass inatt.

*Tog ett bad för att tvätta av mig skammen!

*bp - AIK 2 3. Ingen höjdarmatch direkt. Kunde lika gärna slutat 4-4. En orgie av felpass för att sluta med paniklångbollar. En fullkomligt bedrövlig fotbollsplan, oanständig för toppfotboll. Men AIK vann! Styrka att kunna vinna sånna matcher även om man får se AIK som den stora favoriten i matchen.

*Passerade 12 stycken rödljus igår på väg till jobbet. Fick rött på ALLA ställen! Kan säga att Mange var mäkta upprörd. Hade brojäveln öppnat sig så hade jag dumpat bilen i älven!

*AIK sm-guld i innebandy.. Gäsp

*öis - AIK på torsdag. vrak vs sillstryp samma dag. Bettar på att krigsskådespel vid Jönköpingsområdet när som dom säger the finest passerar varandra.

*Skall se om jag kan lyckas lura med mig S på matchen ivf. Hon har ju tidigare vägrat men om jag luras lite kanske det går. Eftersom hon visat prov på urusel syn så kan man låna henne ett par lurar och sedan leda henne in på ullevi. Ett tappert försök som jag knappast tror kommer lyckas:)

*Damnit. Förfest i tvättstugan:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0