-Du har...

*...glass på läppen:)

*-Nu har jag ännu mer glass på läppen:).  Du är såååå dålig:D

*Gatt dääämnit! Ännu en klassisk hockeyfrilla ala 80 talet! Tänkte lägga tillbaka varorna som jag skulle inhandla och gå därifrån. Borde vara lag på att en kassör inte får ha hockeyfrilla!

*En påse Billy´s och ett paket fil. Klassisk singelkrubb:>. Fast det är fasen lika pinsamt att köpa det som att panta burkar. Nu kan man ju iofs hävda miljötänk när man pantar burkar men fattigstämpeln känns intatuerad i pannan!

*Mange´s syn på finanskrisen. Har jag cash så jag kan pynta en flaska Talisker och käka ute fram tills löning = ingen finanskris. Just nu råder en liten finanskris noterade jag på kontot:>. Skulle kunna köpa en flaska Famous och leva på grillkorv som jag grillar på en engångsgrill.

*Nervös igår var jag med. Men det tar jag på ett positivt sätt:). Hon verkar vara en superbra tjej.

*Du är ganska kort va? Den repliken fick jag höra många gånger igår men det faktum att hon tycker att jag ser ut som en mask belystes inte alls på samma sätt:). Så "raggningsreplik" "Du är ganska kort" gick inte hem.

*En lyckad dag igår helt enkelt:)

*Özkan skadad igen! För helvete! Nu får du faan ge dig. Redan missat 2 matcher av 3 möjliga. Du är alldeles för viktig i kampen om pokalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0