Skrivkramp...

*...eller bara helt tom i huvet?

*Slängkyss igår. Närmsta hångel denna mustaschen fått ta del av.

*Mannen med det säkraste musiktipset levererar toppkvallité igen! Laibach ofc och låten är från albumet Volk. Mücket
bra!

*Skulle kunna skriva om mitt senaste hjältedåd men det orkar jag inte!

*Hälsning till alla kollegor. Lönen kommer den 16:e så töm inte kontot för tidigt:D

*MYCKET BESVIKEN! Skulle precis trycka i mig en tallrik havregryn, sylt och mjölk(klassisk gasbomb). Mjölken som går ut imorgon (den 7:e september) formligen rullade ur paketet. Jisses, mjölken hade säkert hört ryktet om mitt kylskåp så den tog livet av sig i förtid.

*Slår ett slag för kvinnokampen. Som alla vet är ju den större delen av fildelningen olaglig och detta leder till stora förluster för filmbolagen. Därför kommer jag av rent djävulskap mot porrindustrin ladda ner så mycke porr som jag bara kan hitta allt för att dom inte skall få en krona av mig. Hjälp mig nu att starta denna trend. Störta porrindustrin! Ladda ner!

*Blir jag en porraktivist eller blir jag en porrhaverist om jag fullföljer den slagna vägen?

*Svik inte ikväll nu Sverige!

*Svek mina löften till mig själv angående dammsugning och skurning. En ny dag imorgon! Nya krafter men knappast ett övertygande motivation:)

*Mordor söker efter sin svurne fiende, riddaren med mustaschen! Mordor är snart åter en säker och ointaglig plats!

Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Denna månaden så kommer nog lönen den 17:e skal du se... 16:e förra månaden, men då var det helg. Osant att jag som student skall behöva informera dig om detta.

2008-09-06 @ 20:36:00
Postat av: Mr Onemountain

Hej, mycket nyfiken på vad hjältedådet bestod i... Hjälpte du månne en tant över gatan?

2008-09-06 @ 20:40:46
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: XXXXXXXL

När du kört Aygo och även tycker att den verkar i största laget för dig: http://www.autoblog.com/2008/09/05/pics-aplenty-the-production-toyota-iq/

2008-09-07 @ 12:23:28
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: Ä

Slätade Du av "tanten över gatan" med muschennnn...

2008-09-07 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0