Skit...

*...avslutade jag nattens arbete med att trampa i!

*Inte lätt att vara snygg heller har jag märkt! Kommer till det sen!

*Förra veckan var jag ledig mellan måndag och söndag. Veckan skulle enligt planerna innehålla aktiviteter som städning, löpning, styrketräning och även lite soft på stan. Detta var tanken. Tanken var god men den falerade o det grövsta. Min kropp ville inte alls ställa upp på något av de nämnda sakerna utan ville enbart sova, sova, sova och softa. Antar att det är sviterna efter några dagars insomnia som gjorde sig påminda. Därför var jag något inaktiv med bloggen förra veckan. Här kommer istället en genomgång. Denna skrev jag egentligen igår men då raderades allt vid publiceringen

*Måndagen var bara en dimma. Inte på grund av fultobak, kokainfester eller ens en stor mängd pilsner. Nej utan det var för att jag sov bort hela dagen med några få timmar i dvala bara enbart.

*Tisdagen var något bättre men sömnen dominerade även denna dag. Dock så gjorde sig derbyt dagen efter sitt för att sabba dagen. Var vresig och inte speciellt social(doh jag lämnade inte lägenheten ens dessa två dagar)

*Onsdagen var det härligt väder (22° i skuggan!) och jag bestämde mig för att ta en skön promenad och givetvis införskaffades nödvändig proviant inför kvällen. Adrenalinet nådde röd varningslampa. För nu jävlar skulle apjävlarna få. Full fokus på matchen och de första 25 minuterna var fasen en total ångest att se. Den nyblivna shimpansen Oremo lyckades efter huvudlöst spel av Atta smälla in 1-0. Mycket förgrymmad av det hela rök tröjan och jag satt i bar överkropp och flashade mina enorma magmuskler. Detta hjälpte då våra krigare tog sig i kragen och började nöta mer på apjävlarnas sida dock utan att direkt hota något nämnvärt. Pilsner efter pilsner gick ner och ett tag undrade jag om det verkligen fanns alkohol i burkarna. Andra halvlek var ställningskrig med fördel AIK imo (in my opinion) och avslutet från CH var kliniskt och detta var mycket skönt kan jag säga. Har aldrig känt att 1 poäng mot dessa primater är godkänt men då kändes det nästan som en seger då dom faktiskt haft ganska bra koll på AIK under matchen. Strax efter tolv så hade det mesta av adrenalinet lämnat kroppen och ölen gjorde att man åter blev sömnig

*Torsdagen var man åter i koma och gjorde bara strösaker återigen. Ångesten av en totalfuckad vecka slår till och jag lägger mig igen:D

*kommer snart mer. Sparar nu:>

*Fredagen är man seg som få återigen när C ringer och väcker mig vid 2. Masar mig upp och parkerar framför datorn. O hejjar och säger att hon är i stan. Hon vill festa. Varför inte är min tanke och beger mig till kyrkan och hämtar ut en platta. Eftersom O är i huvudsak kompis med mitt X så tog jag dock inte inviten på största allvar då jag trodde det mest var en vänskaplig gest men blev ändå sugen på att dra in till stan och låta rockbaren få äran att servera mig öl. Någongång under sena eftermiddagen så ringer O och frågar om jag kommer med ut och jag funderade fortfarande på hur jag skulle göra. Inte alls på grund av att O är en tråkig människa utan för att hon är här och hälsar på sina polare och jag ville inte sno henne från dom direkt. Beställer två kebabpizzor och tuggar i mig dom i ett nafs och kroppen är redo för en ordentlig fylla. Just som jag skall in i duschen ringer G och han är full och riktigt seg. Får några härliga skratt med grabben och detta får mig att verkligen vilja behandla denna kropp i alkoholenstecken. Vid spårvagnen sitter en kille som är kraftigt berusad så jag snackar lite med han. Han hade varit på firmafest och efteråt blivit som ända i gänget nekad inträde pga hans tillstånd och det tyckte han var förkastligt för han var inte alls full:D. Känner igen det där:D Påvisade att han var ganska full ändå men det ville han inte hålla med om. Berättade att det även hade hänt mig att jag icke varit önskvärd vid vissa ställen pga att man druckit kanske en öl för mycket. Men du är ju ful också sa han då. Just i detta förbannade jag mig själv för att jag hade rakat av mig mustaschen men samtidigt så kunde jag fasen inte sluta skratta. Helt underbart:D
Påväg till rockbaren ringer jag O och även hon är påväg mot stan och efter ha sett rockbarens 50 meter långa kö så ämnar jag att ändra mig och går istället mot baren tjejgänget hade samlats. Smaka hette visst baren och efter 3 4:or highland park och ett gäng öl och O som blivit uppraggad av en snut (som hon avvisade men hans kommentar slår det mesta. Tror det är bäst att du följer med mig hem<-- världsklass) så går jag och O åt ett håll och hennes kompisar ett annat. Vi färdas mot Valand via omvägar. Väl där så var fasen karlarna helt tokiga i O. Hon fick fäkta bort dom som flugor. Helt sinnessjukt vad poppis hon var(inte lätt att vara snygg:]). Dans och öl ingick givetvis i paketet. Konstigt det där med mig. Så fort aökohol kommer in i kroppen så får kapten träben för sig att han verkligen kan dansa:D. Man körde allt. Förmodligen såg det mest ut som man var skitnödig men skitsamma. Avslutar natten som lagen säger med en kebabtallrik på Kebabhouse! Jag hade en mycket roligt kväll. En mycket lyckad kväll och detta tackar jag O för. Puss gumman du är bäst!

*Lördagen var jag mest nöjd med att inte vara bakis då man drog i sig kopiösa mängder pilsner. Ångesten för att man sabbat en nästan hel veckas ledighet dämpades med utekvällen. Slöade igenom dagen i väntan på att nästa dag åter få beträda Mordor!

*En ganska värdelös blogg denna och den jag skrev igår var roligare imo men sanningen är att förra veckan var helt enkelt kass!

Kommentarer
Postat av: Ä

Är det inte lite väl mycket KEBAB förekommande vid Dina födointag? Hur gick det med pannkaksgräddandet som Du hade för avsikt att genomföra härom veckan -blev dem också KEBAB när allt kom till saken?

2008-09-30 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0