Sista kvällen...

*... med mustaschen. Det är så att tårarna letar sig fram!

*Ikväll blir det en fyllefest till hyllning till min mustasch. Detta kan liknas som en svensexa. Den sista fria natten med grabbsen men denna natt bli min sista med mustaschen. Beställt lapdance, limbopinne, konstiga hattar och Marcolio som skall tönta sig på scen!

*Nu har jag nästan allt! Nu saknas bara ett PS3 och MC-kort plus MC då givetvis men sen kan jag dö lycklig! Då är mitt behov av prylar stillat! Fick ett paket från en brasiljanare idag. Var lite tveksam till vad det kunde vara när jag hämtade ett ganska stort paket från posten. Vad fasen har han nu skickat? Öppnar paketet och där är den! DÄR ÄR DEN! En "Beerhelmet". Kan man få en bättre present än det?

DysteR säger:I actually think of yourself

DysteR säger:as a real friend

DysteR säger:not just a cyber person

DysteR säger:or cyber asshole

DysteR säger:I do like you

DysteR säger:and trust your ass

DysteR säger:I love your balls

DysteR säger:and hope to give you a big brasilian hug

DysteR säger:when I first met you

DysteR säger:and get drunk

DysteR säger:and killed in ETF

DysteR säger:so no problem mate

DysteR säger:count on me always

DysteR säger:we should have a helmet party some day

Target- säger:Yea man!

Target- säger:Well broh I luv u lad

Target- säger:That was a nice gift

DysteR säger:LuV you to moustache guy

Target- säger:Will sure try it out tonight

DysteR säger:U do that

DysteR säger:just get the tubes working right

DysteR säger:or you will drool all over your T Shirt

DysteR säger:and smell like a drunkend arab imigrant

Target- säger:And I will add up a photo with it

Target- säger:haha

DysteR säger:lol

DysteR säger:will look like a hunter from alabama

En mycket skön person helt enkelt! Dessutom är han fasen Världens bästa Ola snabb på att skriva med!


Kommentarer
Postat av: Britney

Bilder för böfvelen!

2008-09-12 @ 02:41:09
Postat av: C

Du kommer dö olycklig! bruuuummmm bruuuummm!

2008-09-12 @ 10:56:54
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: X

hahaha!! Jag hoppas det blir bilder i bloggen på denna present :)

2008-09-12 @ 12:44:09
Postat av: RZ

Raka INTE bort den. Anlägg ett manligt hakskägg till den istället! Eller anlägg en skepparkrans!!!



Ska man dominera världen så skall man inte se ut som en pojkspoling, utan ha ansiktsbehåring som du nu har!

2008-09-12 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0