Och på söndagen...

*...så verkar humöret vara på topp. Trots insomnia imorse så är jag relativt pigg trots ynka 4 timmars sömn:D

*Skänker en tanke åt A vars häst som skulle ge henne ett föl somnade in i hagen. Verkade gått fort i varje fall:(

*Idag håller vi tummarna för Celtic. Inte för att jag håller på dom eller något sådant utan för att Mange drar in massa kosing om dom vinner. Dock har jag svårt att lita på ett lag som har grönt och vitt som klubbfärger. Smyger sig in en looserstämpel direkt även om Celtic är en av dom 2 stora i Skottland.

*Timman kvar tills jag skall dra till Mordor!

*Funderar på att fixa pannkakor imorrn. Käkade det senast på semester (morsan är GULD värd!) men innan dess så var det inte sedan jag åt pannkakor med mitt X:(.

Kommentarer
Postat av: Ä

Pannkakor mums

2008-09-22 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0