Nyllet är...

*...tillbaka och nu är jag så där farligt snygg igen!

*Fick credd av bossen på mötet! Både han och hans bättre halva gillade min konversation med mr Göteborg. Självklart håller jag en hög nivå på mina inlägg och jag gör mitt bästa för att mina fans ska gilla det dom läser!

*Ringklockan funkar visst på dörren. To bad att jag låg i badet och inte orkade kolla vem som ringde på. Kanske var det Bikini som ringde på???? Och då ligger jag och softar i badet och orkar inte kolla? Jösses hur kan jag vara så lat?

*Mötet jag var på gick över förväntan! Jag avklarade ett mission som var hemligt! Föra en seriös diskution med chefen. Jag ångrar att jag gick så hårt åt han men han likt alla andra måste förstå min storhet, min styrka min intelligens så därför var jag tvungen att klå han ordentligt!

*AIK - IFK Sillstryp 0-0. Visade två lag med bristande självförtroende och en orgie av tjongbollar och uselt spel. Söder visade att han var en Rajalakso(upp som en sol för att dala till en medelmåtta) och Bojan återigen skadad. Denna gång hälsenan som är kass. Domare Strömberg visade okunskap när Bjärsmyr simmar omkring efter en touch av ärkefilmaren Mendes. Mycket manligt att dö av en kille med handväska! Ja C, jag är inte speciellt förtjust i Mendes. Återigen så är det domaren i fokus när AIK spelar som alltid. Tänk om man kunde få en domare som inte hatade AIK utan bara var neutral. Denna utopi lär man få vänta på!

*Fyllelekar beställd av Britney. Har ingen aning. Vändpoker kanske? Eller runka bulle? Vet inte vad du är ute efter grabben men jag har ingen aning om vad som är skojj på fyllan. Jag koncentrerar mig på viktigare grejjer och det är "vars är kapsylöppnaren och kylskåpet". Hjälp mig gärna mina peons. Eller hjälp Britney. Kom på något som är skojj på förfesten åt stackarn!

*Min krönika kommer kära små peons. Den är något av ett måste, kan den bli bättre än tidigare 5:or? Ingen aning då jag inte har en aning om vad jag skall skriva men det blir väl världsklass som vanligt!

*Liverpool vann mot Man Utd. Äntligen ett positivt resultat detta bistra och värdelösa 2008. 2009 då jävlar!

*Jisses. Nu är tantjäveln igång och ringer igen! Hon trodde dessutom att jag skulle bry mig om en sådan petitess som att någon skulle ha knullat henne. Jag tror henne inte men om så skulle varit fallet så skiter jag i det ganska hårt ändå. Jag var ett svin mot henne och antar att jag förtjänar det så vem bryr sig:D. Bara glad för hans skull om han gillade det:D Brohs before hoes ffs!

*Dags att driva ut kossan:D

Kommentarer
Postat av: Britney

Släpp loss barnet i dig men eftersom du är så vuxen och stel så kommer jag med några exempel.

Lägg alla kort på bordet o man drar i tur o ordning. Varje kort betyder ett visst antal klunkar antingen dricka själv eller ge bort. Blir för långt att skriva allt här, men jag kan msna när tid ges.

"Jag har aldrig" är en klassiker.

Fia med hutt, krävs dock spelplan.

Gemensam nämnare på förfestlekar är att man ska bli trumvirvel full som ett ägg.

2008-09-14 @ 01:50:53
Postat av: C

ditt snack om domarna håller inte i längden, domarn var bra (fast han visa ut wernbloom), jämn match som fan, bland de bästa 0-0 matcher man sett i allsvenskan, trist o inte få se något mål, men skippa snacket om domarna, varken aik eller ifk är bättre, och aik borde kanske satsa på spela med lite hjärta (aka svenskar), aik är som elfsborg tidigt 2000-tal, hårbandsgänget. en gäng fittor som inte pallar trycket och jämt är "skadade"

2008-09-14 @ 10:22:28
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: Ä

...hörrrrrrrruuuuuuuu grabben, överlåt kossan till mig: PROFFSET på området, mmmmuuuuuuuuuuu...

2008-09-14 @ 21:10:58
Postat av: X

jag fick inga samtal ivf.. :) Var på bröllop så mobil va inte ens med ändå.. Stackars människa!

2008-09-15 @ 08:05:37
Postat av: XXXXXXXL

Inte ett ord om din f.d. kollegas fantastiska rockmusik.

Sårad.

2008-09-15 @ 10:38:09
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0