Något...

*...mättad av 2 dagar toppkvallite inlägg så blir denna något tråkigare.

*Inget casualtips idag.. Jag saknar det redan.

*Kebabsås i mustaschen. Check

*Nämner inte för vilket bolag jag jobbar för. Därför godkänner jag inte heller kommentarer som kan leda till att detta avslöjas.

*Arnold kör igång idag. Gött, då blir det ordning på träningen!

*Inte ens J kunde vara ärlig och säga att jag såg förjävlig ut igår. Jag som var redo att hugga tillbaka och kunna stryka ännu ett uppdrag. Men jag ger inte upp!

*Handlade just. Flickan i kassan verkade ruskigt imponerad. Hon ville ha mig. Garanterat! Thank you mustaschen!

*XXXXXL: Jag tänkte faktiskt samma tanke inatt. Men D menade på att det skulle vara en gråzon där jag fotade mig själv. Men givetvis blir det påtryckningar så plockas fotot bort omedelbart.

*Nytt uppdrag: Kan man få en skriftlig varning när man har en mustasch? Får smälla en bil så jag får sätta mig hos Gud och se om detta är möjligt. (Detta var ironi. Jag kommer inte medvetet att smälla bilen. Jag lovar. Ett skämt alltså. Det kommer inte hända. Seriöst. Man måste få skojja med va? Om det skulle hända så skiter jag i att skriva en skaderapport och blånekar till att det är jag. Om någon har gjort detta så har ni en hälsning från mig. DU är ryggradslös!)

*Funderar på att fixa en flagga till "The land of Mange". Och en nationalsång.

*C ringde just. Han är i Göteborg. Han lät full den lyckosten!

*En polare fyller år idag. Vilken present slår en idolbild på mig med min prydliga mustasch? MMS:ar den lite senare. Han skall få hålla sig lite:D

*Stötte på chefen igår. Trots dunkelt ljus så stannade han upp och sa. -Du har mustasch.

*Dusch, finjustering sedan bär det av till Mordor!

Kommentarer
Postat av: C

med tanke på dina bilder är det extremt svårt att gissa sig till vilka du jobbar/älskar för.... hata gais!

2008-09-02 @ 06:11:31
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0