Förnuftet...

*...är fångat!

*Ä: Du har så rätt. Detta korståg jag har startat behöver icke rapporteras på denna blogg. Dessutom osmakligt av mig att länka. Försöken till kontakt med den tyska porrindustrin går därför över från allmän kännedom till supersecret och kommer enbart förtäljas till mina hundar när dom kommer hit.

*Vill påstå att jag gjorde mig förtjänt av ordet hjälte igår igen! Börjar bli tröttsamt att vara så säker som jag är. Och ödmjuk...

*The curse of Mordor slog till igen inatt. Maken till hällregn och orkanvindar.

*Plockar bort gårdagens blogg. Inte för att det gör något då den var bedrövligt skriven, tråkig samt stötande. Hade den enbart varit stötande så hade det varit en normal dag för mig:D

*Uppdatering på uppdragen:

Att försöka komma i en något sånär seriös mailkonversation med ett tyskt porrfilmsimperium.
Svår/mission impossible. Behövs en motivering för denna? Skall skriva ihop något på engelska till en tysk. Detta blir klurigt. Hemligstämplad!

Att försöka få svar från något svenskt porrimperium om varför dom tror att just tyska porrfilmer dominerar marknaden så kraftigt över hela världen. (Givetvis kommer det hintas om att tyskarna flitigt använder sig av facialhair modeller i allmänhet och mustaschbeprydda i synnerhet).
Svår. Tror inte dessa herrar/damer som sysslar med porrindustrin besitter sådan förmåga att ens kunna besvara ett mail. Hemligstämplad!

Att även komma i kontakt med den amerikanska marknadens dito och även där försöka få svar från dom om varför dom tror att Tyskland gång efter annan levererar top notch rullar.
Svår. Samma orsak som den svenska porrindustrin. Det är inga praktgenier som sitter på dessa stolar.Hemligstämplad!

Att få använda mig av min intränande motkommentar när någon pratar negativt om min mustasch.(Obs måste vara en kille)
Mission impossible! Kunde inte ens lita på den nyblivna farsan! Verkar vara omöjligt för folk att säga sanningen till mig rätt i nyllet. Måste vara mina enorma biceps som skrämmer folk till tystnad. Dock går det bra att håna via nätet>:(

Se uppriktigt ledsen och hemskt sårad ut när någon säger att min mustasch är ful och i och med det försöka få personen be mig om ursäkt för dess plumpiga kommentar.
Mission impossible! Lätt att kritisera någon över nätet men inte i ansiktet, hyenor! Jag ser inte ledsen och besviken ut!

Gå på någon semiromantisk biorulle
Lätt. Då jag väljer att se Batman som en semiromantisk rulle så går det lätt.

*
Finjustering åtgärdad. Mordor kallar och Mange svarar! Ondskan skall än en gång få integreras med hjälten!

Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Kom hem till mig så kommer jag att säga något i stil med:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... ehrm.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. HAHAHA!

Jobba på ett respons du.

2008-09-05 @ 17:00:33
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0