Ett tappert försök...

*...att tysta den välmående demokratin där jag härskar genom att strypa min surfartillgång (www nu alltså) men den misslyckades!

*Tvättstuga!

*Min heroism kommer icke att förtäljas D. Jag vill ju inte få det till att jag förskönar min dominans över det mänskliga släktet;). Jag skulle aldrig skriva upp mig själv som något bättre än alla andra på denna blogg;). Här skrivs bara sanningar exakt som förloppet hände. C kan intyga det(tex det där med gäddan i håven, gick exakt så som jag skrev). Om han är tyst så stämmer det. SKriver han i "kommentarer" så är det felaktigt!

*Rise var en hemskt dålig film. Rent rutten faktiskt. Vill ha tillbaka den timme och minutrar den stal från mig!

*Kollade som sagt på film igår. Hade poppat popcorn och slagit mig till rätta. Har inte käkat popcorn hemma på lääääänge och kände att nu var det dags. Då rullade det stora vemodet in. Jag saknade mitt X:(.

*Jag är visst mänsklig ändå!

*22 dagar sedan jag senast rakade mig under näsan. En prydlig men ful mink ligger där nu död!

*Om man skriver http://www.adtonbladet.se/ istället för http://www.aftonbladet.se/ kommer man till www.porrhistorier.se

*Blev lite förvänad faktiskt:D

*Nu har det hänt igen. En idrottsprofil(?) har kört på fyllan. Givetvis ett oacceptabelt beteende och han är givetvis ångerfull. Han har gjort ett misstag och är beredd att ta sitt straff. Men alltid när detta händer så kommer en "sidartikel" om vilka andra "idrottsstjärnor" som gjort samma misstag det senaste året. "Den 17:e juni 2007 Mattias Månsson hamnar i bråk". Alltså vem faan bryr sig om detta nu och är det verkligen nödvändigt att åter ta upp hans bedrift som gjordes förra året? Varför måste det envisas med att påminnas om skit som hänt. Just som det stora vemodet slagit ifrån så kommer ångestartikeln igen. Journalistik på crappnivå tyvärr. Jag skyddar inte dessa människor men samtidigt är det verkligen något nyhetsvärde av att veta vad Mattias gjorde för skit förra året?

*Obekräftade uppgifter säg att löneutbetalningen är den 17:e september. Den som lever får se!

*Tydligen Gud som sagt till XXXXXL att lönen kommer den 17:e. Och vem säger emot honom?

*Uppdatering uppdragslista:

Gå på en söndagspredrikan på valfri pingstkyrka!
Medel/svår. Inte för att jag skulle bli stoppad i dörren pga min mustasch utan för att jag jobbar som jag gör och det blir då en tidspress att hinna innan den 12:e. FAILED!:(

Att få använda mig av min intränande motkommentar när någon pratar negativt om min mustasch.(Obs måste vara en kille)
Mission impossible! Kunde inte ens lita på den nyblivna farsan! Verkar vara omöjligt för folk att säga sanningen till mig rätt i nyllet. Måste vara mina enorma biceps som skrämmer folk till tystnad. Dock går det bra att håna via nätet>:(FAILED! Ger upp den helt enkelt! Har träffat alla som skulle tänkas kunna våga att säga det och ynkryggarna vågade inte säga sanningen!FAILED!

Se uppriktigt ledsen och hemskt sårad ut när någon säger att min mustasch är ful och i och med det försöka få personen be mig om ursäkt för dess plumpiga kommentar.
Mission impossible! Lätt att kritisera någon över nätet men inte i ansiktet, hyenor! Jag ser inte ledsen och besviken ut!Har egentligen bara en chans kvar på den och hon kommer inte att be om ursäkt. Därför anser jag även denna vara misslyckad och ger upp den! FAILED!

Färga mustaschen röd och övertyga något fyllo att jag är från Irland och att jag eventuellt skall få vara med och spela Dwarf i den kommande filmen om Bilbo, en Hobbits äventyr.
Svår. Dels är jag lång. Inte direkt övertygande på engelska och färga den rött gör jag inte. Men skall göra mitt bästa!Kommer inte hända! FAILED!

Få en skriftlig varning!
Mission impossible. Som son till Elis Johansson så gör man inga fel!FAILED! Kommer inte att hända. Jag gör inga fel!

Hångla upp en tjej före o efter mustaschen o ta reda på för o nackdelar.
Mission impossible. Tvivlar på att det finns någon brud som vill hångla med en grävlingFAILED! Kommer inte att hända!


*Uppdatering på the ugly fuck!

Sexeh!

*Snackar med B nu. Hon är grym! Man blir glad att snacka med henne. Hon är på något sätt en ljusstråle i ens dystra vardag och då har jag inte ens träffat henne irl!(irl=In real life!)

Kommentarer
Postat av: C

B! I know her! tror jag iaf, hon skall vara glad över att blivit tilldelad bokstaven brevid C.

2008-09-08 @ 23:09:52
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: Danijäääääl

prova www.aftonhoran.com

2008-09-09 @ 04:22:01
URL: http://[email protected]
Postat av: X

B tror jag oxå mig veta... Hälsa ;)

2008-09-09 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0