En vän till mig har gjort en låt...

*...som går att ladda ner   --> här <--

*Soz att det tog sådan tid att få upp länken broh. Trött i sinnet av all negativ envägskorrespondans som skedde via "kommentarer".

*Helt klart att styrkan på dina brillor måste vara mäktigt för klena X om du tycker att jag skall skaffa en sådan frilla.

*Hur mycke överkam behövs för en sådan outfit fröken Bikini?:D Om jag blöter skallen och pressar håret framåt får jag ju faktiskt en liten överkam.Inte rakat skallen sedan muschen försvann så jag är riktigt långhårig;)

*Hade jag svårt att sova imorse? Ja det hade jag. kollade på klockan sista gången 09:23 och klockan slog 13:30 alldeles för fort!

*Imorgon kommer straffet. Bil in till service. Blir det studentmånad eller inte? Det är frågan!

Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Äh men va fan lite rips får du la ta? Gött med länken! Nu blir jag world heavy weight rock star champion of the world!

2008-09-16 @ 22:20:15
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0