AAAAAJJJJJJJJ...

*...AAAJJJ FIL SÅ ÖLAJV. FÅR DE WÄRY FÖRST TAJM. AJ KÄNT DINAJ JO.

*Vet inte vad det beror på men hade en ruskigt bra dag igår och denna verkar inte vara sämre. Inget positivt har hänt direkt under den tiden. Ser fram emot en rövnatt med en rövbil men inte ens den kan sabba läget för mig:D. Vet i tusan vad som har hänt. Inte för att jag aldrig varit glad förr men just nu har jag inget att vara glad för så det känns ju riktigt bra att bara ha en sådan känsla rent spontant!

*Inte ens C´s sedvanliga diss av filmer som jag tycker är bra sabbade något nämnvärt. C gillar två filmer. Transformers och The dark knight. Resten är crap. Han gillar nog The Dark Knight så mycket för att Heath Ledger är så snygg. Men håller med att The Dark Knight är riktigt bra. Jag gillar även Iron Man och The Incredible Hulk. Det gör inte C. Men det bryr jag mig inte om. Alla har sin smak även C. Han får gärna dissa mina filmer om det inte faller honom i smaken men jag trodde ju att Robert Downey Jr skulle falla honom i smaken. Men icke. Han tycker den är dålig. Men som sagt alla får ha sin åsikt. D tycker att Copland är bra tex. Och det får han gärna göra. Men han tycker fel!

*Citat A. Bilden på den onde var riktigt snygg ;D. <----- Sent skall syndaren vakna! Nu är det andra toner i skällan. Jag har hela tiden hävdat att det dolde sig en heting när mustaschen fått sin form men ICKE! Och nu när tupén är borta så saknas den! Kunde just tänka mig det. KVINNOR ÄR ONDA!

Se uträkningen nedan!

Women takes time and money.

Women = time x money

Time IS money

Women = money x money = money ^ 2

Money is the root of all evil

money = sqrt(evil)
=> money^2 = evil

since women = money^2

women = evil

Bevis nog?

Jag vilar mitt fall!

Kommentarer
Postat av: C

bara för att det är en superhjältefilm betyder det inte att den är bra... du glömde att jag avgudar batman begins och sipder-man med

2008-09-20 @ 15:16:01
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: D

LOL, ja du Mange. jag ska säga dig att Copland, det är en av tidernas bästa rulle. Dock får den pisk av the Dark Knight. Jag såg den förra hulken, den med Eric Bana, och det var tidernas sämsta rulle. Nästan i alla fall. Ironman har jag inte sett ännu men det kommer nog. Frugan är ju svag för sådana där filmer. Om Ironman skulle bo i Göteborg, skulle han inte rosta sönder då?

2008-09-20 @ 17:44:46
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: Ä

Döö, jau sajjer baura PRIME EVIL med VENOM!!!

Spana in Cronos hårfäste.

2008-09-20 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0