XXXXXL...

*...måste ha varit lagom nöjd efter slutsignalen igår:D

*Måste varit en underbar syn att bevittna spurs otroliga comeback från 2-4 till 4-4 varav det sista målet kom i 94:e minuten. AAAAAHHHHHH livet är så rättvist ibland>:D

*Liverpool FC gjorde ingen stormatch igår direkt men parkerar fortfarande på plats #1 i PL. Hull City fick som väntat tungt mot Chelsea.

*16 timmar i sänghalmen. Jösses det behövdes kan jag säga. Så seg som jag var igår var det länge sedan man var.

*Tillläggas bör ju att XXXXXL faktiskt var på plats och bevittnade matchen. Själv skulle man varit mer än lovligt irriterad efter ett sådant avslut:D

*Skadeglädjen vet inga gränser>:). Men jag antar att det slår tillbaka någongång. Typ 2040 eller nått>:). Men det är kusligt tyst i min telefon. Förra året duggade sms´en tätt om "AHAHAHAHHAHAHA tur att Mourinho inte får krita för LFC annars hade Benitez fått sulan direkt."

*Vissa saker betyder mer än andra! Menar att de minsta sakerna kan te sig som det som värderas mest!

         
   Zorro says FU YOU!           Dizzy says leave me alone!


*
Jag saknar mina! Skyddsänglar och terrorister. Det är vad dom är=). Låter ingen komma åt husse och kräver enbart gos som lön. Jag saknar dom så det skaver i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Kan ju även tillägga att efter slutsignalshelvetet så meddelade speakerjäveln att tunnebaneaset hade pajat, varpå 60000 förvirrade själar var tvungna att gå genom Islington till en annan tunelbanehållplatsbajkorv...

...annars var det bra.

2008-10-30 @ 17:59:15
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: Ä

Heja Elfsborg!

2008-10-31 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0