Upptäckte...

*... i morse hur Zorro alltid lyckas väcka mig exakt 06:10. Idag vaknade jag precis innan anfallet och såg hur Zorro´s väckarklocka fungerade. Dizzy klappar helt enkelt till Zorro när han ligger och sover så kommer megaattacken som ett brev på posten:D. Mycket roligt att se:D. Orsaken till att Dizzy vaknar är för att hon skulle inte missa ett mål mat för alla ben i världen! Hon är ett matvrak:)

*Vaknat två gånger under två senaste nätterna av att en dam kollar på mig. Första natten så stod hon bredvid sängen och lutade sig över mig. Andra natten satt hon bredvid mitt huvud. Givetvis så är det ju jag som inte vaknat upp ordentligt men nog fasen blev man skrajj alltid. Tur att man har hundarna som vaktar mig=).

*Sista natten nu med dom:(. Imorrn kommer Kryss och hämtar dom. Typiskt:(. Kryss lär oxå vara brun som få nu med efter en vecka i Egypten. Saknar dom redan:/.

Kommentarer
Postat av: Kryss

Härligt ni verkar haft det :) Sovit länge idag eller? fniss!

2008-10-16 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0