Tvättstuga...

*... osså ett ansvar mot Mordor. Eftersom jag var borta så länge som jag var så tog jag ett extra pass för att åter få kundens förtroende. Nu gäller det att vi visar vad vi går för och givetvis skall då top notch Mange jobba då för bästa resultat. Annan orsak kan vara att jag är en snål jävel som bara älskar att se mängden riksdaler i börsen öka. Välj vad ni vill.

*Seg som tusan men tvätten tar på krafterna. Får belöna mig med en kebabtallrik på kråkan. Den duger. Inte som kebabhouse men klart godkänd. Samma med pizzan. Klart godkänd men det är ju inte Olympiaklass på den. Funderar på att fixa ihop en pizzaguide btw. Besöka pizzerior runt om i stan och gradera smak, storklek och den totala upplevelsen vid beställning och hur aggro man är med besticken (väntetid mer än 20 min så är det mörda som gäller).

*Får även biobiljetter för besväret att arbeta idag. Så skall det se ut. Ös på med gåvor och beröm så ser ni en glad Mange.

*Har skaffat ett konto på facebook nu med. Räknar med addrequest från alla håll och kanter nu. Jisses vad jag skall neka folk;)

*Kråkan kallar för att sedan hamna i Mordors klor!

Kommentarer
Postat av: Kryss

jasså nylleboken tillslut ändå.. skall genast req :D

2008-10-20 @ 19:33:55
Postat av: Anonym

Facebook är som en tatuering som du ångrar... Det är även bara mesar som Facebook:ar!



2008-10-21 @ 19:37:33
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0