SMHI utlovade...

*...visst någon sorts storm av något slag. Det visade sig att dom hade rätt alla gånger. Känns som man blivit våldtagen i näsan av ett järnspett och orakad som jag var innan gårdagens strapatser så ordnades detta enkelt med att genom att helt sonika öppna fönstret. Det var fasen en brutal vid inatt. Nu vet jag inte hur det var inne i stan men jösses Arendal svek då rakt inte. Blåsgatan manade fram orkanvindar men i övrigt är jag lite besviken på stället. Hade förväntat mig skyfall som bara Mordor kan framkalla. Visst det regnade men det var bara spöregn, inte på sättet som Mordor kan presentera ett regnväder. Nu menar jag alltså de regnväder som bokstavligt talat hotar att dränka dig. Logiken försvinner när man passerat in till Mordor. Där regnar det inte på något vänligt sätt utan det är en misshandel och en kamp på liv och död. När regnet piskar mot din näsa så kvittar det om truten din är stängd, du hotas av att drunkna. Detta uteblev till min stora besvikelse.

*Hittade en bil med lyset på inatt. En kollega från "rivaliserande;)" bolag svänger upp och frågar om jag sett bilen förr då ägaren verkar ha försvunnit. Nja dom ligger i bilen och knullar sa jag då. Va?? OJÄVLAR DÖH! Blinkar lite med helljuset och förväntar mig en "Titanic-hand" men besvikelsen är när det dyker upp ett karlahuvud. Fortsätter min jakt på obehöriga och 2 min senare så får jag napp igen. Svänger upp och ser hur karln i bilen knäpper byxorna och jag kan inte låta bli att garva. Trotsar vädrets onåd och tvingar mig ur bilen för att ta ett snack med han. Förklarar att där hade han inget o göra och sedan kunde jag inte låta bli att klargöra att jag visste vad dom höll på med genom att säga "Ja ni är inte dom första som jag får köra bort ikväll. Däruppe så håller dom på att packa ihop efter att ha blivit avbrutna när dom knullade" >:). Oh nej vad pinigt tyckte bruden i bilen. Efteråt kände jag mig ond. Mycket ond. MOUAHAHAHAHAAHA. Sedan fick jag dåligt samvete. Nu hade den där karln äntligen fått igenom en avslappnande och uppfriskande blåsjobb och så kommer jag och sabbar det. Jag skulle hata mig resten av mitt liv.

*Längtar tills på tisdag. Då kommer mina favoriter hem till mig. Har saknat dom massor men snart är dom äntligen tillbaka! Kryss och hennes kompis kommer slagga här med över natten. Gentleman som man är överlåter jag stora sängen till dem och hoppas innerligt att det blir ett parti lesbosex i den. Vad vore en säng om inte den provats av lesbosex menar jag. Soffan blir ett härligt substitut. Rääääägörrr och Kryss hälsas välkomna:)

Saknar!

(Fotograf Kryss. © Kryss)

Jag vet att jag får töntstämpeln på mig nu men det skiter jag i. Dom är mina älsklingar så ät tarminnehåll ni negativa!

*Underbart. Upptäckte igår att glaset till höger blinkers fram är en spricka i. Mycket irriterande men samtidigt inspirerande då jag äntligen får slänga iväg lite cash på bilen igen. Med tanke på att jag precis servat den för hutlösa penningar så är jag ju naturligtvis väldigt nöjd att åter få plocka cash från det redan så ansträngda kontot.

*Varit lite kass med uppdateringar men var icke oroliga. Jag skriver när jag har något att förtälja och hur bra och underhållande jag än må skriva så skriver jag faktiskt inte för er skull. Jag skriver för min skull och jag skriver när jag behöver. Detta är ingen dagbok utan snarare memoarer/bibel/liftarens guide till galaxen. Helt enkelt det är top notch!

Kommentarer
Postat av: D

Jo, kan hålla med dig om Mordors extrema väderlekar. En stiltje natt i GBG City kan vara en bilvältare i Mordor. Jag är glad över att du äntligen uppdaterat. Det här känns väldigt, ja rent av jävligt, hårt. Mmmmen ddin bbblogg har liksom blivit ett av dagens måsten. Fan det gjorde ont. Men så är det. Jo, förresten köp ett nytt glas på skroten. Det finns många 9-5or där.



Tata

2008-10-05 @ 18:58:00
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: Silje

inser du hur nära det nu är att du ska få så celebert besök som mig! =) om ja inte lyckas sova efter jobbet imorn är de du som får bära in mig i lägenheten imornkväll.. ja lär va helt knäckt. ses snart =)

2008-10-06 @ 08:05:04
Postat av: Fluffet

today is the day!

2008-10-07 @ 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0