Om folk...

*... undrar vad kletbajs är så finns förklaringen här 

* Länge sedan jag skrattade så gott som när jag läste den där:D.

*Liverpool vände och vann igår. Mycket starkt att klara det två matcher i rad. Dock fick man skrämselhicka när man såg hur Chelsea spelade fotboll. Det dom presenterade igår så vet jag inte om något lag har en chans mot det lag. Mycket störande att se.

*Vilken utsökt humor. Kan verkligen inte sluta garva åt denna bild!

*Mycket lite händer just nu. Sova jobba typ. Baksmällan efter hundarna kommer nu men snart är man åter fit för topp bloggar även om jag själv hävdar en rejäl formsvacka vad det gäller bloggandet. Skrivkramp eller vad det nu kallas. Ideerna finns där. Jag har material att leverera men jag gör som vanligt. Skjuter fram det till nästkommande dag. Håll ut mina trälar! Ändring kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0