Mina chefer...

*...har flyttat till ett äldre hus. Ett hus som enligt uppgift från D´s blogg skall vara K-märkt. Ett hus som klarat storm, regn, snö och även dessa dagar då solen visat sig på ett tillfredsställande sätt. Nu har mina chefer installerat sig där sedan ungefär 4 månader tillbaka. Det hus som klarat sig så länge har nu fått känna på lökarnas kraft. Dom har med berått mod bajsat sönder avloppet!! Hur gör man det tänker du då? Givetvis så skulle det kunna vara fiberbomber dom släpper men det är mindre troligt. Jag har en stark tro att dessa herrar kletbajsar vilket skapat en propp som varken en normal sugpropp eller fastighetsskötarens verktyg klarade att lösa. Grävmaskiner på plats och och kapar rör och enligt blogg från nämnde D så kunde dom från fönstret se hur nummer två kom utglidandes efter deras schemalagda bajsrutiner.

*Kommentar om detta. Jag är projobbbajsare och finner det som en höjdpunkt att tömma tarmen under nattens arbete i vetskap att detta får jag betalt för. Samtidigt så tycker jag att dessa herrar torde byta ut födoämnena som skapar dessa kletbajs för att istället rikta in sig till de fasta avlånga watertouchkorvarna. Inte nyttigt att enbart äta gåslever, chokladpuddig och tryffel.

*En mycket rolig detalj är att dörren ner till herrarna är nu en lapp fastsatt med en text om att denna dörr skall vara stängd då hemsk odör kommer just därifrån. Detta hade jag kunnat säga sedan tidigare. Chefer luktar!>:)

Kommentarer
Postat av: Ä

Även nere i stan i Göteborgs Stad Miljönämnd har det muttrats angående okynnesbajsandet från Bågen. Det har talats om hämnd och vedergällning i denna skitsak. Troligtvis kommer avloppsavdelningen i kommunen i fortsättningen anlita Reci för att på ett säkert och lagligt sätt transportera denna sörja till slutförvaring i urberget.

STORA katastrofer Vi med bävan minns från modern tid: Hiroshima och Nagasaki -45, Harrisburg -79, Tjernobyl -86 och Hisingen -08,...

2008-10-19 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0