Igår...

*...kände jag att jag behövde ryta till lite. Givetvis så satte sig cheferna ner och lyssnade vad jag hade att säga och givetvis så höll dom med mig i allt jag sade. Givetvis vore det korkat att inte göra det då både jag och cheferna visste att jag hade rätt. Ömsesidig förståelse kanske eller helt enkelt Mange-har-rätt-igen-aha-upplevelsen.

*Planeras ett mindre möte mellan Mange med avskrapet till kollegor, Sauron, Sauroman, Urukai´s och några vättenötter och slutligen Gollum. Kommer bli ett intressant slag>:). Det behövdes lite munmuskulatur tydligen;).  Kommer bli en triumf utan dess like för oss på natten;).

*Fick beröm av D igår. För att citera D. Du behöver det inte men jag kan inte låta bli. Ditt självförtroende kräver ingen boost men beröm skall du ha. Du är bäst Mange. Du är född med en silversked i munnen. Jag avundas din förmåga och skarpsynthet. Jag vill vara som du Mange. Vill du gifta dig med mig?. Jag är din bitch det är lugnt. Jag tar emot. EXAKT så sade D. Jobbigt att behöva neka grabben men jag tyckte att han behövde få höra sanningen;).

*Irriterar mig ganska mycket att dom inte använder njuren lite oftare och faktiskt tänker till. Där hade dom en riktigt bra möjlighet att höja grabbens självförtroende men inte fasen kunde dom bju på det. Svagt! D hade stora ögon när han faktiskt upptäckte en ny sida av Mange. En sida fylld med empati. Det klär mig inte direkt men nog fasen skall rätt vara rätt.

Kommentarer
Postat av: D

Hmm kan misstänka vem Gollum är och även Sauron. Om vi, som företräder Mordor, nu skall ha såna tungt klingande namn så vill jag ju helst av allt förknippas med Witchking of Angmar, eller som man säger i Svedala Häxmästaren av Angmar, tuffaste Nazgûlen... Sen har du ju vissa poänger i det du skriver, jag har berört frågan under dagen med berörda men vet inte om jag nådde ända fram. Utöver ett stort självförtroende så har du även en förmåga att kraftigt brodera ut mina resonemang. Konskekvenserna av det får du se när du tvingas att svara inför Mordors mäktiga Nio.

2008-10-23 @ 17:47:46
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: A

Vad har du nu gjort??

2008-10-24 @ 00:06:04
Postat av: XXXXXXXL

...och jag är så sjukt nöjd att jag inte är där för att bevittna allt...

2008-10-24 @ 16:51:11
URL: http://WWW.tomashalberstad.eu
Postat av: Ä

Grabben, jag är rädd för att din piedestal snart skakar sönder... och vipps så är du on the ground again, deep ground...mooooooaaaaaaahhhhhhhaaaahhhhaa

2008-10-25 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0