Ett samtal...

*...från chefen. Under de senaste två veckorna har arbetet försämrats avsevärt med klagomål från kund till följd. Jag höjde inte ögonbrynen speciellt mycket då jag varit ledig de senaste två veckorna och således HEEEEEELT oskyldig. Inte heller är jag förvånad då jag förstod att skeppet skulle riskera sjunka utan dess capitano vid rodret >:). Men räds ej mina kära. Mange återvänder till skeppet idag och kvalliten kommer åter stiga så som solen gör vid midsommar (spöregnar alltid vid midsommar).

*Igår regnade det så kraftigt att larmet i min bil sattes igång. Händer bara i Göteborg....

*Tillbaka till Mordor idag alltså. Tänk vad alla skall glädjas åt att jag kommer tillbaka. Förväntar mig en tårta eller nått liknande!>:) Ödmjuk är jag som vanligt>:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0