En skön...

*...helg är avslutad.

*Klockan korrigerad till korrekt tid. Snopet var det då jag inte hade en aning om att det var den helgen:D

*Rockbaren i fredags. Trots lönehelg slapp man köa någon längre tid. Lite ovant men det funkade ju det med;) Fick samtal från H. Hon var påväg. GULD! Något förvånad men mycket glad blev jag av det samtalet:)

*Hundarna dundrar in på lördagmorgonen(tid? Ingen aning). Tandfeen hade snott en tand av Dizzy och inte bjussat på ett grisöra ens. Finanskrisen tär på alla tydligen;). Hundarna var inte speciellt nöjda över att jag vägrade gå upp så med jämna mellanrum studsade Zorro på min mage tills jag gav upp=). Göteborg bjöd på halvskapligt väder denna dag, nästan storm men inget regn under dagen ivarje fall. Men nog kom det regn alltid mot kvällen. 

*Skräckfilmskväll med H och hundarna och nu kommer regnet med. Helt perfekt med sköna vindar och regnet som piskar mot ruterna. Huset knakar så man nästan tror att det är påväg att ge upp. Pizza, The Ring 1 och 2 samt Grudge. Värmeljusen på plats och hundar som trängs. Mycket mysigt:) Sedan när man följer H till spårvagnen så bestämmer sig vädret för att riktigt testa gränserna genom att med full kraft släppa på allt som finns däruppe i ett hällregn samt vindar som piskade ansiktet till oigenkänlighet. Dizzy var _MYCKET_ missnöjd med att behöva stå ut med vädret. Men kvällen i sig var annars mycket trevlig och skräckfilmer skall tittas på när vädret är som sådant:)

*Chelsea FC - Liverpool FC 0 - 1

*D, menar du verkligen att jag på något sätt kanske skulle överdriva en smula när jag skrev vad du sade till mig. Något sådant låter verkligen inte likt mig;)

Kommentarer
Postat av: Kryss

Inga bilder från myskvällen? Jag är besviken :)

2008-10-27 @ 17:42:13
Postat av: XXXXXXXL

Chelsea-Liverpool 0-1...pffff.

Arsenal- Tottenham LIIIIIIIIVEEEEEEE!!!!

2008-10-27 @ 19:30:50
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0