En klargörelse...

*...är att vänta.

*Då D kände sig kränkt och felciterad så skriver jag en upprättelse. I bloggen skriven för några dagar sedan skrev jag bland annat att D hade gett mig goda ord och beröm och av ren händelse så råkade jag glida iväg något. D vill absolut inte ha något homosexuellt förhållande med mig. Detta var helt påhittat och taget ur min snevridna hjärna men till försvar så hoppas jag verkligen att samtliga läsare faktiskt förstod att detta var något överdrivet. Syftet med att ta med det hela var för att klargöra (nåja, överdriva) hur säker mr D tycker att jag är. Hur som helst D vill inte vara fru i ett man-man förhållande och han är med största sannolikhet inte heller homosexuell då ha just har gift sig med en bedårande tjej (det måste hon vara eftersom the D föll för henne)(fjäsk). Ber givetvis om ursäkt för mitt plumpa inlägg och om ursäkt för att ha kränkt D. Den ända som skall kränkas på denna sida är Mange G och i viss mån C men det är berättigat då han är den närmaste lillebror jag kan komma och därav har man som skyldighet som "storebror" att härda karljäveln!

*Ännu en klargörelse. Mycket av det som skrivs här är rena överdrifter, men det är mitt sätt att beskriva händelser på ett lite mer humoristiskt sätt. Jag hoppas för allt i världen att ni läsare inte köper allt jag skriver för då är ni bra blåögda och lättlurade och sannolikt en fara för samhället och den bistra ekonomiska situation som uppstått med finaskriser och annat krimskrams. Dock finns alltid en sanning i det jag skriver. Att jag sedan vänder och vrider det till Mangevänligt får ni stå ut med eller helt enkelt hoppa över denna gudabenådade blogg.

*Ä såg nöjd ut när jag sa att jag uppdaterat min blogg men jag förklarade att gårdagens inlägg var mer eller mindre krapp men för att citera Ä så sade han följande: Med din blogg skulle man kunna vänta år för att få just det DÄR inlägget som är så bra. Du är bäst Mange. Vill du inleda ett homosexuellt förhållande med mig? Jag blir frun i förhållandet.......>:)

*Ja ovan skrivna var åter en överdrift men denna gång extremt mycket med glimten i ögat för att retas med D>:). Du är bäst Mange. Vill du inleda ett homosexuellt förhållande med mig? Jag blir frun i förhållandet. Detta sade inte heller Ä.
 
*Pratade med el Capitano igår och han bad om ursäkt att han inte besvarat rapporten och hänvisade till stress men sade att jag gjort ett mycket bra jobb och han retat le capitain för att han inte svarat tillräckligt snygg toch gett mig krädden som situationen krävde. Förklarade att detta var helt utan egenvinning utan jag ville att mina kollegor skulle få ordentligt med beröm då de gjorde ett riktigt bra jobb. Detta förvånande nog el Capitano, inte att kollegor gjort ett bra jobb utan mina tankar på mina kollegor:) Två dudes som höjt på ögonbrynet men jag återställde ordningen med att självklart förklara att jag visste att han tyckte att jag var bäst redan så detta behövde inte printas på papper>:). Sådan är min humor:>

*Btw, jag och C är inte ens bröder men det har mest blivit så. Vi är tajta.

*Det här med facebook. Jösses vilken röra. Dessutom en ursäkt för vuxna människor att få lunarisera runt utan att få höjda ögonbryn och nerdstämpel. Plus är dock kontaktnätet. Vida brett och sannerligen hur folk hittar en är för mig fortfarande en gåta. Skall köpa litervis med pilsner och häva i mig och återställa balansen med röran i facebook och röra till hjärnan till gröt>:)

*Tänkte ta upp medias makt i samhället men det får göras någonannan gång. Tycker att dagens inlägg håller en bättre nivå än den som presenterades igår åtminstone.

*Stort grattis till C som fyller nioochetthalvt idag*\o/* Grattis broh! Även till vinsten igår!

Kommentarer
Postat av: C

Tackar så varmt!

2008-10-28 @ 17:21:12
Postat av: E

Det finns väl ingen i världen som tar dig på allvar

2008-10-28 @ 20:44:00
Postat av: Ä

Jag tror att D är Frun i sitt Man-Fru förhållande...

2008-10-28 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0