:D:D:D:D:D...

*...:D:D:D

*Vovsingarna, Kryss och Silje kommer idag *\o/* *\o_ \\o o// _o/* *\o/*.

*Städa betyder detta:).

*Köpa hundmat med ja. Vänta tills lunchpensionärerna lämnat byn så man klarar korsningen korsvägen:)

*Fotas! (Inte sparkas nu alltså)

*Typiskt mig. Rakade mig precis och skaffade mig den där klassiska 3-dagars-skäggstubben. Blev ju så jävla snygg så det är läskigt. Stackars brudar säger jag bara;). Hoppas dom inte tar illa upp nu bara;)

*Nu är vovvarna i Göteborg ivf. Dom kommer snart dragandes med Silje och Kryss. Skynda säger jag!

Kommentarer
Postat av: Kryss

jepp ikväll blir det full rulle i din lägenhet! 3stplus1stplus2st till tv kl 21 ;) Men det blir väl trevligt!

2008-10-07 @ 12:42:18
Postat av: Ä

MJAUUUUUU...

2008-10-07 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0