Äntligen...

*...lite hundhår i lägenheten igen:)

*Hade en mysig helkväll igår med vovvar, Silje och Kryss. Såg på film och åt godis:). Nu har dom tydligen fastnat i Eslöv:|. Lyfter klockan 8 tydligen.

*Tog en 2.5 timmars prommenad med vovvarna:). Zorro Torres dominerade med fotbollen och Dizzy Destroyer dödade sin leksak. Sen mötte vi två andra vovvar som dom fick leka med. Då var inte leksakerna intressanta längre. Fotade nästan 300 bilder:) VIssa blev givetvis skräp men några är riktigt fina=)

*Blev väckt idag 06:10 av ett läte. "Dunk dunk dunk dunk" öppnar ögonen och Zorro låtsas sova. Blundar igen. "Dunk dunk dunk dunk". Öppnar igen och tittar på Zorro och han ser att jag ser då blundar han. Blundar igen. ZORROATTACK! VI VILL HA MAT HUSSE!!!!:D. Så upp och ge mat. Ut på morgonkiss och nummer 2. In och sluta ögon igen. Fick sova ordentligt vaktad idag ivf:) Zorro på ena sidan och Dizzy på andra sidan så jag kunde inte ens vända mig om om jag skulle velat det <3.

*Nu är dom trötta dom stackarna:) Dom skall få vila en stund till innan det blir en ordentlig promenad igen. Dizzy får gå lite kortare då hon är lite halt igen på vänster fram.

*Länge sedan jag sov så gott som idag <3.

*Kommer bilder antar jag. Skolla kolla igenom igen och se vad som skall läggas upp:)

*Denna vecka kommer domineras av vovvetema så det då=)

*Man facineras av deras fokus på löv som passerar deras väg:D. Kan ha kanonkontakt osså kommer ett löv förbi och då är det attackmode som gäller:D.

skratt                   fint

Husses skämt äger!                          Fintar vänster sticker höger! 


Kommentarer
Postat av: Ä

MJAUUUUU MJAUUUUU...

2008-10-08 @ 21:34:26
Postat av: A

Underbart, mera hundar =)

Hur länge stannar dom denna gång?

2008-10-11 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0