Turbulens...

*...i AIK nu när cheftränaren fått kicken. aikfotboll.se går mer än lovligt segt och pressen som ligger på styrlse samt sportchef känns mer än lovligt hotfull. Jepp en helt vanlig dag som gnagare helt enkelt!

*O var/är i stan och i fredags ville hon åter få dricka pilsner med mig. Hon skulle ha en dejt med sina vänner som dessutom innehöll en middag för att fira en av hennes polare. Fint. Mange tar sig till järntorget för vidare väg mot Netto. Vars faan ligger Netto? Andra långgatan. Aha Måste vara i närheten (jag stod vid skylten utan att se den) Efter några språng träffar man fröken halsduk och fröken läppstift. Aldrig träffat dessa två men vi tjötade lite. Dels för att min dialekt låter som en röv och dels för att jag levererar oneline på oneliner. Vilka vill liksom inte snacka med en sådan kille?:D Undrar ifall dom kommer ihåg mig. Gav dom bloggadressen ofc för att har man något som är top notch så jösses klart man skall dela med sig.
När jag väl hittat fram så är det nästan bara nya ansikten som alla kände mig>:|. Tydligen så hade dom varit hemma hos mig någongång men så icke att jag kom ihåg det. Dom såg ju inte alldagliga ut på något sätt men tydligen svek minnet mig.
Fick frågan om en sak stämde och yes det stämmer(detta har ni ingen aning om vad jag menar).
Dans och ölö dominerade sista delen av kvällen och efter att den sedvanliga taxin lämnat av mig, O samt någon annan karl så checka vi på film. Rutger Hauers Liftaren. Klass på den rullen.
Avsäger mig sängen till förmån till O och okänd och den stora frågan är. Knullades det i min säng?

*Lördag och Liverpool på TV. Keane visar vilken klassspelare och måltjuv han är och Torres gör comeback efter skadan. En komfortabel seger utan att LFC behövde ta ut sig. Skönt att den negativa trenden är bruten. Mycket fotboll i lördags och fotboll går hand i hand med öl så vips var man på Rockbaren och givetvis blev man mäktigt populär även där. Hänger på ett gäng som skall till... ja du ingen aning vars vi drog efteråt. Fullt med folk var det och hemgång var det strax efter klockan 06:00. Hoppar på spårvagnen och åker först åt fel håll. Just snyggt att ha landat i Saltholmen men skarp som man är hoppar man ut och sköna löpsteg senare var man vid wasaplatsen för att upptäcka att snåljävlarna inte passerar där förrän om 50 min. Måste hela vägen tillbaka till centralstationen. Givetvis var man hjälte igen men det låter jag få vara hemligt då jag alltid är så skygg och ödmjuk men framförallt så gjorde jag bara sådant alla skulle göra. Rädda en tjej i nöd;) (Så dramatiskt var det inte nu alltså)

*Söndag=bakis och seg. AIK avslutar med en seger och tydligen riktigt bra spel. Så dags nu!
Ironi funkar inte på internet! Jag såg det själv nu. Hade jag inte skrivit det själv hade jag inte fattat. Aja så är det ibland!

Kommentarer
Postat av: D

Oh herregud. Har du CSIat din säng? För spår brukar det ju bli. Lovejuicen kan vara svår att kontrollera. Sååå, du gillar Liverpool? Varför det? Förklara gärna på min blogg. Jag vet att du gillar AIK, vem fan kan ha missat det? Men jag vill veta varför du gillar Liverpool? För att Torres är snygg, har ett namn som påminner om något smäktande gott rött vin eller kanske bara för att Mr R gör det och för att han är starkare än oss båda tillsammans, otränad? Jag vet inte, men när du kommit hem från Mordor, sovit några timmar så ser jag fram mot en kommentar om din kärlek till Liverpools stolthet. Min undersökning fortsätter...



Tata,

2008-11-10 @ 19:36:34
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: C

kolla länken, vem kan ogilla liverpool?

2008-11-11 @ 17:12:15
URL: http://uk.youtube.com/watch?v=YSwilt4kfFM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0