Sinnessjukt...

*...snygg brud jag fick tag på igår. Hon måste haft fel på synen eller nått för hon kastade inte ut mig dagen efter utan insisterade på att jag skulle vara kvar.

*Mer kommer angående detta och veckan som gått. Jag har lite smått och gott att rapportera!

*Ursäktar mig med att mitt inet funkar sådär idag. Pingar ur konstant. Den uppdatering jag lovat kommer när detta problem har ordnat till sig! Felanmäler imorgon om det inte funkar bättre!

*Anonym. Jag håller med! Hon måste haft sköna fel på sitt seende. Skiter i vilket. Hon var snygg som fasen ivf=)

Kommentarer
Postat av: D

Wow, du lever alltså? Grattis till ragget, körde du med eller utan the Tom Selleck-look? Ser fram mot din rapportering, måtte den inte innehålla alltför hård kritik mot arbetsledning, planering och orättvisor mot the night-shift. Det har nått mig tydligt nog ändå om man säger så. Bättring på gång. Ser fram mot lite läsning. Ha de, hejs.

2008-11-23 @ 11:48:29
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com
Postat av: C

bild tack, jag är tveksam till att hon var sinnessjukt snygg, men det beror på vilken måttstock man använder...:)

2008-11-23 @ 15:47:30
Postat av: Anonym

..."fel på synen"???

-Hon måste väl MINST ha varit totalblind!

2008-11-23 @ 20:13:46
Postat av: Ä

(Vet inte varför min bokstav inte följde med min kommentar tidigare ikväll?)

...undrar om hon inte t.o.m. var stendöv?

2008-11-23 @ 22:54:20
Postat av: X

ser fram emot rapport om denna sinnesjukt snygga :D

2008-11-24 @ 07:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0