Oj, du ser...

*...fem år yngre ut i din mustasch.

*Hade möte i tisdags och Gud var på plats och fällde den kommentaren. Givetvis hade jag tagit fram mustaschen för att ge ett mycket seriöst intryck på Gud.

*Ärlighet är ett starkt ord Gud! Du brast i det grövsta när du la fram lögnen om att jag såg yngre ut. Men du är förlåten. Jag vet själv att jag såg ut som en grävling så det är lugnt:D

*Stort. Gud läser min blogg. Eller stort och stort, klassen man levererar så är det föga förvånande att ryktet om top notch hade spridits till han.

*Känner en stor brist av motivation när det gäller bloggandet. Jag har att rapportera men det känns som orden inte finns där inne och det har visat sig under en längre tid. Kvallitén har sjunkit avsevärt men jag skall försöka bättra mig.

*Bossarna har en egen ingång. En ingång som enbart släpper in rätt personer av rätt virke. Gick in via den entrén och ajaj vad det var dumt gjort. Dörrposten reagerade genom att med stor kraft smälla till mig i skallen. Resten av natten var en pina. Hade vissa problem med starkt ljus samt huvudet kändes rejält omskakat, stel i nacken och när jag gick så kände jag mig kraftigt illamående och spyfärdig. Hypokondrikern i mig sa hjärnskakning men Arnold i mig ignorerade detta. Tur att den tog på ett så bra ställe som huvudet eftersom det redan är tomt och inte någon vital del av kroppen:)

*Veckans hög femma går till lastbilschaffisen som i måndagsmorse räddade mig undan en 2 timmarskö genom att visa störst går först. Måste vara den mest trafikerade korsningen i hela Hisingen och just där brakar rödljusen vilket låter mig i ren galenskap bara se bil efterbil passera utan att jag skall kunna korsa vägen. Men då kommer FH16 och visar vägen och jag lägger mig metern bakom \o/. Thank U. I sommar kommer jag hata dig igen när du ligger på motorvägen och bestämmer dig för att köra om i en uppförsbacke i 30 knyck.

*Kommer snart mer!

*Skön snubbe som kommer på den här iden

*Fick slut på ork igen. Hjärnan är i godnattmode:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0