Och nu...

*...en hyllning till X (kryss) i patenterad XXXXXXL-stil.

*(klapp,klapp,klappklappklapp,klappklappklappklap)GRATTIS!! En dag som denna går inte av för hackor och jag är stor i nederlagets hörn och hoppas du får den bästaste födelsedagen i helaste världa! Tänkte skickat sms inatt men kom på att det knappast hade varit uppskattat utan hoppas istället att Zorro och Dizzy gjorde sin plikt och väckte dig okristligt tidigt!.

*Även ett grattis till C som äntligen fick med sig ett ragg hem inatt. Att hon inte såg så bra ut behöver jag väl knappast säga men va faan. Vem har råd att vara kräsen klockan 4 på natten liksom. Och just det där med inte se så bra ut. I mina unga dagar så var det rena randompicken det man fick tag på. Fast allt var snyggt med rätt mängd alkohol(en positiv bild av alkoholen Ä, ivf just den natten men dagen efter var det lagom schysst ångest).

*Mitt yrke är ibland väldigt intressant, krävande både av dig och din utrustning, utmanande. Vissa dagar känner man att man hela tiden utvecklas och blir bättre och tycker ibland att man löser tillsynes omöjliga problem. Dessa nätter bara springer iväg. Tiden rusar i all hast. Gårdagen var INTE en sådan dag! Enough said!

*Liverpool FC vann igår igen utan att även denna gång förtasig något nämnvärt. Hade kunnat bli både 7 och 8 noll till LFC men tändningen fanns inte där helt enkelt. En promenadseger skulle dom flesta säga och jag är beredd att hålla med. Torres tillbaka på banan (han var med redan förra matchen mot wb) och han visade med en fin assist att han inte tappat alltför mycket men visade samtidigt att han har en bit till toppform genom att bränna ett ganska öppet läge.

*AIK - Björklöven idag. Kan bli intressant. Missförstå mig inte nu. Hockey är inte direkt en sport som egentligen faller mig i smaken då jag mest tycker att de är överbetalda divor men av det finns det ju inte direkt många i allsvenskan. Där är det kämpa för varje skriskotag och blöd för ditt lag. Mycket trevligt!

*Ångesten är total. Skall på kurs nu i veckan och det finns inget positivt med det.Får med mig Arnold ivf vilket är bra. Då skall jag "tjöta" på han att det är dags att bygga fram dom där 45 kilo extramusklerna nu. Börjar känna suget efter PUMPING IRON

*Stort portion ödmjukhet till Ö som leverar musiken till nelly.com´s reklam. Ruskigt bra dude!

Kommentarer
Postat av: C

Hon var min fulaste, men fortfarande snyggare än alla dina, knepigt :) no offence kryss ;-)

2008-11-16 @ 14:56:13
Postat av: X

C, din stackare.. Du ljuger dåligt :)



Tack för grattis! Det blev en bra, lugn dag med paket och tårta! :)

2008-11-17 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0