Helgen innehöll...

*...ingen spänning överhuvudtaget.

*Sanningar, fakta och myter om Mange.

* När jag var liten så snodde jag morsan´s farinsocker då jag i min fantasi trodde att detta skulle resultera i abnorm utökad styrka ala Bamse då mor envist vägrade köpa dunderhonung och den honong hon köpte gav endast spärtlindring för onda halsar.

*Jag rymde även när jag var liten. Oftast till ett närbeläget elskåp som man kunde gömma sig bakom och kom inte fram förrän mor hade riktigt förstått hur dum hon var när hon inte handlat godis till mig en onsdag.

*Pallade päron på skolgården. Givetvis fick man plocka hur mycket man ville men hur coolt var det när man kunde säga att man pallat dom.

*Jag ljög för mina föräldrar om en fisk som jag hade fångat. Det kom fram senare på kvällen och det gjorde att man passar sig för lögner. Dom kommer fram!

*Jag cyklade utan lyse och trampade ifrån snuten \o/. Aldrig varit så nervös efteråt.

*Jag och en kompis la sten på järnvägsspåret. Det kom fram och jag tog på mig skulden ensam.

*Vid en fisketur snodde en grymt stor gädda min sköna vobler vilket en gran fick lida för när jag sedan tog yxan och gick ut i skogen med en polare och högg ner granen. Tog på mig skulden.

*Vägrade äta en chokladkaka som någon hade snott från Östensson´s. Krädd till mig!

*Jag hade ett förhållande med en tjej som jag inte tyckte om. Var mest för sexet till en början sedan fastnade man i skiten.

*Har varit otrogen många gånger.

*Jag kan vara en jävla idiot ibland.

*Motgångar kan göra att jag istället för att be om hjälp, kämpar och slår huvudet blodigt mot väggen (bildligt talat) istället.

*Jag hade ett underbar förhållande med mitt X vilket jag sabbade.

*Jag hade svårt att prata om problem vilket raserade mitt förhållande.

*Privat så är jag en lat människa och en riktig slarver (detta har dock förändrats till det bättre)(Nu kan jag tom bjuda hem folk utan att skämmas:]).

*Jag lider av storebrorskomplex. Inte att jag är underlägsen utan att jag skyddar mina undersåtar.

*Det räcker inte för mig att vara bra på något utan jag skall alltid vara bäst.

*Jag gör fel ibland!

*Jag gör jävligt mycke rätt mellan felen!

*Jag strävar hela tiden på att göra mitt arbete ännu bättre.

*Jag sätter stor prestige på mitt arbete. Jag ställer stora krav på mig själv.

*Jag gillar inte lata människor i arbetet.

*Jag gillar inte folk som letar fel hos andra just för att skydda sitt eget usla självförtroende.

*Jag har skrivit avvikelserapport på mig själv. 2 gånger

*Jag är i egen mening ruskigt ambitiös(det tror jag de flesta skulle skriva under på vare sig om personen gillar mig eller icke)

*Jag gillar inte alla helt enkelt. Om du hamnat på min svarta lista behöver det inte betyda att du gjort bort dig utan du hade bara otur. Jag jobbar på det.

*Jag är en gladare person nu. Det tackar jag mitt X för. Hon slappade mig i nyllet rejält och jag vaknade ur mitt eget ego!

*A, H, E, J, O, G, C, Ä och D. Ni är alla väldigt betydelsefulla personer i mitt liv! Nej jag har inte glömt dig X. Du sitter högst upp=)

*Jag saknar det jag hade!

*Mina hundar är bäst. Även om Dizzy inte är min enligt papprena så får hon plats i mitt hjärta ändå även vad X säger!

*18,5 >:)

*Sådär nu fick ni lite om mig. Kommer mera av sånt skit som ni inte bryr er om!

Kommentarer
Postat av: C

Dåligt med hyllningar till mig... jag är ju fan mycket bättre än kryss, kanske inte bj-mässigt, men ändå..

2008-11-04 @ 19:45:44
Postat av: A

Du betyder väldigt mkt för mig med Mange darling!! Love you!

2008-11-05 @ 00:23:08
Postat av: X

Zorro är inte heller din på pappret mouahahahaha ;)



C, du kommer aldrig bli bättre än mig, sorry :D

2008-11-05 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0