Ris

* Jag jobbade med A igår. Vi utförde ett grymt jobb as usuall. Kom fram till att ris och tonfisk smakade som ris och ris. Precis när jag skulle ta en tugga av min grymt kletiga makaroner och köttfärssås så kom A fram till att tonfisk smakade ris. Hade jag haft maten i munnen då så hade två scenarier kunnat ske. 1/ flertalet skärmar hade haft ketchup, makaroner, köttfärssås samt saliv fastkletade på sig. 2/ jag hade suttit med en 11:a under min näsa. Jag hann aldrig få in maten som tur var=). Säg inte att vi har tråkigt på jobbet;)

* Har en övertygelse att jag verkligen skall städa imorgon. Tänkte göra det idag men jag skyller allt på min hemska förkylning.

* Fasen vad varmt det var inatt. Var tvungen att gå ut och gömma mig och ta av mig i bar överkropp och flexa med mina enorma bröstmuskler och schyssta mage;)

*Kanske blir filt+vin+Bruce Springsteen med A och B på fredag och/eller lördag. Hoppas bara på grymt väder för sällskapet är det:)

*Vad skall man äta? Riktigt sugen på sallad då man ätit allt för onyttigt en längre period. Måste verkligen skärpa till mig.

*Fick klarhet av det som visade sig vara bristfällig information (no shit). Viss sanning fanns det men det finns det väl även i rena lögner? Jag lyssnar aldrig på tredjehandsinformation utan tar det med källan eller så nära källan som möjligt. Men 14 timmar är ändå fullkomligt överlägset. Jag älskar det:D

*Jag måste köpa fullkornsmakaroner. Nyttigare och skall vara godare. Men jag tror med lätthet att A gör en fuling med mig.

*Gula russin smakar som svarta russin och det är FEL. Det får inte vara så!

*Nu är jag även sugen på mannagrynsgröt. Man får sånna ideer när man lyssnar på andra:)

Kommentarer
Postat av: A

Fullkorn är bättre och godare! Inte skulle jag ljuga för dig de vet du väl ;P

2008-07-03 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0