Olycklig:(

*Lungorna blir bättre och bättre även om natten var tung ändå. Inga nya trumpetljud bara lite härligt rossel. Är påväg att sänka förkylningen!

*Har fått ett erbjudande på en ny tjänst som jag inte ens har sökt. Ingen garanti att tjänsten är min utan dom vill att jag skickar CV. Har lite beslutsångest. Varför får jag erbjudandet NU för? Olycklig för det och jag vet inte vart det lutar åt:(. Jag vill ha ett jobb på egna meriter(där av cv´t kanske men;))!

*Igår när jag jobbade så fick jag några sköna sms

E och F   -Vi saknar dig.   
Mange    -Jag måste säga att det är härligt att vara saknad av två så vackra tjejer:). 
E och F   -Vi längtar, pratar, saknar, längar ooo (piiip) va fiiiiin, wow vill haaaa. Puss.  
Mange    -Haha nu märks det att ni är helt nyktra när ni för er såpass väl:) Underbart att se 
Mange    -(piip) skydda båda flicka lång tid. (Piip) stark;). Det var ju så jag menade;)

Fyllesms när dom är som bäst!

*Blir ingen träning idag heller. Får skjutas upp tills jag är helt frisk! Var annars ganska pepp!

*Du sa att du gillade att jag var olycklig. Konstigt men grattis då. Inte mår jag super direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0