Man skall ha husvagn....

*Kan nu i efterhand säga att min förkylning samt lungbesvär inte alls vara så bra som jag trodde. Redan vid första stegen så kände jag hur lungorna gick igång på full kraft för att försöka pressa igenom luft till ett härligt kompande av pip från bröstet. Slutade med att i det sista så gick jag igenom ett rum där det var något i luften som drog igen luftrören totalt och jag tog i för att andas och ut kommer en härlig ton som kan liknas en leksakstrumpet. Kunde inte sluta garva efter det. Spring ett maraton samtidigt som ni andas genom ett smalt sugrör och där har ni min natt:D.

*Avslutningen på morgonen var jag inte helt nöjd med.
Skall svänga in på min gata. Den är blockerad. Nästa avfart kommer en taxi och kör om mig på fel sida och tvingar mig än längre in i det okända. Slutar med att jag tillslut kommer till Angeredsbron och när jag kör över den så kommer låten "Man skall ha husvagn", då höll det på att brista för mig. Men nu var man tillbaka på ön och resten av resan gick fint men jag var minst sagt på ett frostigt humör:D

*Känns fortfarande "pinsamt" av behandlingen av min mage. Så snygg är den verkligen inte. Den är varken ful eller fin. Konturer finns men inget mer men det tyckte inte Y. Hon var sjukt impad, pinsamt var ordet.

*Samma mage skulle ha börjat träna idag men det får skjutas fram tills jag är helt frisk. Den skall tillbaka till va den en gång var. Sen skall A få se på en schysst mage;)

*"Äntligen" tillbaka på jobbet igår efter en veckas softande;)

*Jag måste verkligen förhöra mig om vad som hände egentligen:D. Jag lyssnar inte på rykten!

*14 timmar ryck är fasen grymt alltså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0