Kom igen nu!

*Detta är mitt första blogginlägg någonsin, detta ögonblick är något speciellt och om jag ångrar mig så får jag leva med denna ånger i resten av mitt liv!


*En skön dröm till att börja med. Jag var ute på stan där jag stöter på ett hyggligt gäng med nyrakade killar och tjejer som vänligt nog påpekar att mitt huvud faktiskt behöver klippas och detta stämde verkligen då jag hade en klassisk apfrilla. Detta gäng kallade sig för hårtrimmergänget och deras huvudsyssla var att raka folk som hade ack så fula frillor. En av tjejerna hade dock ett problem. Hennes hår växte i rekordfart och hon fick rakas flera gånger om dagen och till den saken så var hon världens sötaste och givetvis innan jag fick namnet så vaknade jag.
Så här kommer en efterlysning:
Ålder: Mellan 25 och 30
Hårfärg: Mörkt
Längd: Inte lång inte kort
Ansikte: Oklart då hon var väldigt suddig
Vikt: Precis lagom mullig:)
Intresse: Stort intresse av att gå omkring på stan med en batteridriven trimmer och raka folk i nöd, i övrigt ingen aning.
Någon som känner sig träffad?


*Jag hade en konstig dröm förra veckan. Jag var ute och körde lite med min precis nytvättade och nystädade bil(redan där visste jag att jag drömde). Helt plötsligt blir jag påkörd av en polis som dessutom har fräckheten att fly från platsen. Nu upptäcker jag att alla trafikanter är poliser och dom gör allt för att köra på mig och fort lämna platsen. Något sne över det inträffade så sladdar man runt för att undvika dessa bilmarodörer varpå jag blir omkörd av en lådbil och ur den kliver en kommisarie. Han påpekar att detta var verkligen inte bra att köra med en så ful bil som denna. Förklarar för honom att det faktiskt inte är jag som är vållande till dessa bucklor och repor utan det är hans kollegor som envist fortsatte smälla in i min bil. Då tar han fram en kniv och snittar i min underarm allt för att han skall ta ett blodprov. Något upprörd frågar jag varför han högg mig i armen och visade min stackars arm som nu bara hängde i skinnslamsor. Han besvarar att min arm är just nu mitt minsta problem. Sen vaknade jag.

Drömtydare någon? Hade jag själv hört drömmarna så hade jag sagt individen ifråga att omedelbart sluta röka svamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0